Hoofdstuk 4 ( pieter )
leees maar
Ik fietste naar huis, ik had vandaag Madelein gesproken. Ze is aardig. Ik ga met haar naar Parijs voor geschiedenis. Ze was volgensmij wel blij toen ik haar vroeg. Ik kende haar als enige een beetje goed naast die bas dan. Bas ging helaas al met iemand anders; zijn vriendin Melissa. Wat baalde ik. Maargoed ik zag dat Madelein nog niemand had. Dus ik had haar maar gevraagd. Ben benieuwd wat we moeten doen in Parijs. Dat horen we vast snel. Ik zet mijn fiets in de schuur en maak de achterdeur open. Roy's zusje zit met haar vriendje in de keuken. Ze stoeien een beetje, ik zie dat ze pannekoeken aan het maken zijn. Dan zie ik Madelein en mezelf voor me in de keuken en we stoeien ook en houden elkaar vast. Hoezo dacht ik hieraan? Ik zie haar de heletijd voor me. In Parijs zullen we vast elkaar beter leren kennen. leuk:$. Dan komt roy's moeder binnenlopen ' Zeg wat sta je daar te doen?' vraagt ze. "o niets, ik was even bang dat ik iets vergeten was' en ik ren naar boven. Boven ga ik gelijk naar de computer. Even kijken op hyves. WOEWw, een prive bericht van Madelein; Hee Pieter, Ik heb van meneer Hertman onze opdracht voor parijs gekregen. Maar misschien kan ik beter even naar je msn vragen... Ik vertel je dan alles. xjes! hahah, kusjes. maar dat betekende niets. dat was standaart toch? Ik begin een bericht terug te schrijven...
Er zijn nog geen reacties.