Foto bij Two.

Her cute little nose

‘Justy..’ Haar warme adem kriebelde in mijn nek, maar ik werd er niet echt wakker van. Tot ik de harde knal op de achtergrond hoorde. Ik schoot overeind en keek verward om me heen, waarna ik kort in mijn ogen wreef. ‘What?’ Mompelde ik en ik keek opzij naar Zira, die me met een zwakke glimlach aan keek. ‘Sorry dat ik je wakker maakte, maar..’ Ze staakte haar zin door de felle lichtflits van buiten en de harde knal die volgde. ‘Maakt niet uit.’ Ze was als de dood voor onweer en donder, dat wist ik, en nu ze Fredo niet meer had kwam ze eigenlijk altijd naar mij toe. Ik pakte voorzichtig haar hand vast en trok haar zacht naar me toe, waarna ik een stukje opzij schoof. Zo was er precies genoeg ruimte voor ons samen in het krappe eenpersoonsbed. Ze ging voorzichtig naast me liggen en legde haar hoofd op mijn borst, waarna ze tegen me aan kroop. Mijn hart begon sneller te kloppen, maar ik probeerde het voor haar te verbergen. Soms vroeg ik me af of ze het wist. Of ze wist wat ik voor haar voelde. Soms vroeg ik me af of ze ook iets voor mij voelde, maar ik durfde het haar niet te vragen. Ze legde haar hand op mijn borst neer en draaide de ring om haar vinger heen. ‘You’re always wearing that ring, hmm?’ Zei ik en ik pakte even haar hand vast, zodat ik er naar kon kijken. Ze keek met een zwakke glimlach naar me op en knikte. ‘Yeah.. It’s my purity ring. My dad gave it to me a couple of months before he died.’ Haar glimlach zakte weg en ze keek terug naar de ring. ‘Purity ring?’ Ze lachte even om mijn verbaasde blik. ‘Yes silly! Selena had er toch ook eentje?’ Ik knikte langzaam. ‘Well.. There was nothing pure about her.’ Mompelde ik en ik keek naar het plafond. Ondanks dat ik geen gevoelens meer had voor Selena, was ze toch mijn eerste echte liefde en deed het pijn om over haar te praten. Alles daarvoor was niet zoals met haar. Jammer genoeg voelde ze niet hetzelfde voor mij. Ik wist nog steeds niet zeker of ze me echt gebruikt had, zoals iedereen zei, maar het begon er steeds meer op te lijken de weken voordat we echt uit elkaar gingen. ‘I’m sorry boo.’ Haar zachte lippen raakte mijn wang en haar hand streelde zachtjes over mijn borst heen. Ik had het niet graag over haar. Ik haalde kort mijn schouders op en bleef naar het plafond staren. ‘Try to get some sleep.’ Zei ik tegen haar en ik hield haar wat dichter tegen me aan. Ze knikte even. ‘Good night Justin.’ Zei ze zachtjes. Ik reageerde niet meer op haar en bleef naar het plafond staren, denkend aan Selena. Ik wilde het niet, het ging gewoon vanzelf. Na een paar minuten voelde ik hoe Zari zich meer ontspande en regelmatig ademhaalde. Ze was in slaap gevallen. Ze maakte een zacht, tevreden geluidje en hield zich dicht tegen me aan. Ik glimlachte klein en drukte mijn lippen even op haar voorhoofd. Zo perfect, lief, grappig, schattig.. Gewoon alles wat ik zocht in een meisje. Ik bleef nog eventjes naar haar staren, tot mijn ogen langzaam dicht begonnen te vallen, waarna ik al snel in slaap doezelde.
Why is everything so complicated?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen