Zoals de titel al zegt, shame on me.
Ik ben héél erg inactief geweest met deze story en dat spijt me aan alle lezers die daarvoor hebben moeten wachten. Met deze story ben ik al bijna een jaar bezig en ik wil het zeker niet meer veel langer gaan duren, oftewel het schrijven weer oppakken! De reden dat ik hier zo lang niet aan heb geschreven, is doordat ik in de maand november meedeed met NaNoWriMo met een nieuw verhaal, wat overigens niet op Q staat. Voor degene die niet weten wat NaNoWriMo is, het betekent languit National Novel Writing Month en het is dan de bedoeling om in 1 maand met een nieuw verhaal te beginnen en daaraan minimaal 50.000 woorden te schrijven. Niet dat ik daar heel mijn maand aan heb besteed, want ik had gewoon helemaal geen tijd. Alleen heb ik in de laatste twee dagen van de maand november 28.000 woorden geschreven en daarmee over de 50.000 woorden gegaan daar. Waardoor ik dus in een maand tijd een heel verhaal geschreven heeft terwijl ondertussen dit verhaal nog stond te wachten ;x dat vind ik slecht van mezelf, dus daarom echt mijn excuses! Natuurlijk ben ik nog steeds van plan om met dit verhaal door te gaan! Vrijdag heb ik vakantie, dus ik ben van plan om dan weer verder te gaan aan het verhaal!

Dank je voor iedereen die is gebleven bij dit verhaal en ik hoop dat jullie me vergeven! <3

Edit: sinds vandaag heb ik vakantie ghehe

Reageer (2)

  • Matsumoto

    Ik ben al lang blij dat je in ieder geval niet bent gestopt met dit verhaal :)

    1 decennium geleden
  • Amor8

    Ofcourse! En vrijdag pas? Ik nu al xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen