Quarante sinq
Ze had gewoon ja gezegd, ik kon wel door het dak heen springen zo blij was ik, eindelijk kon ik haar de mijne noemen. 'Justin waar zit je met je gedachten?' Zei Ryan die naast me zat in de auto de meiden waren met de anderen auto gegaan. 'Nergens hoor.' Ik hoorde de anderen schamper lachen door mijn antwoord maar het enigste wat ik kon doen was rollen met mijn ogen. Ik zag dat we waren aan gekomen bij het restaurant en stopte de auto, 'Waarom is er zo veel pers?' Vroeg Fredo opeens, ik haalde mijn schouders op en we probeerde er door heen te komen. Toen we eindelijk binnen waren zagen we de meiden al zitten, niet dat ik de rest echt zat want ik had maar oog voor een meisje, mijn meisje. Ik probeerde de druk om op haar af te rennen en haar te zoenen van me af te zetten en liep rustig op haar af. 'Wat loop jij nou weer dom?' Vroeg Jaden die achter me liep, ik was zo verbaasd over zijn vraag dat ik bijna over mijn eigen voeten struikelde. 'Sukkel.' Mompelde ik, we kwamen aan bij het tafeltje waar de meiden plaats hadden genomen. 'Hooi' Begroeten ze ons, ik probeerde te lachen maar alles maakte me opeens onzeker. Shit hallo ik ben De Justin Bieber, hoe kan ik nou weer onzeker zijn? Bijna elk meisje wil mij, haha ja ik ruik mijn eigen ego ook maar kom op geef me eens ongelijk. 'Wat sta jij nou weer te dromen.' Vroeg Shara me. Ik keek even om me heen en zag dat ik nog als enigste stond. 'Niks niks.' Zei ik en nam plaats naast Madison. Ik voelde haar blik op me branden en gaf haar een stralende lach. 'You look amezing.' Mompelde ik zo dat alleen zij het zou horen. Haar wangen werden langzaam rood en ze keek me stralend aan. 'Dankje, jij ook wel.' Ik rolde met mijn ogen. 'Ik zie er altijd goed uit hunny.' Ze schoot in de lach en stak haar tong uit. Er werd veel gelachen en gepraat en het was erg gezellig, ik had een over heerlijke pizza besteld en we zaten hier nu al een half uur en nog had ik mijn eten niet. 'Ik heb honger.' Zeurde ik. 'Jij bent echt een grote baby.' Zei Jaden lachend. 'Nee jonge, weetje wat het is? Ik ben Justin Bieber en ik wil mijn pizza.' Iedereen schoot in de lag en ik keek ze een beetje chagrijnig aan. Ik wou gewoon mijn eten, als ik honger heb en niet kan eten word ik chagrijnig. Ik zag twee ober's aan komen met een stuk of acht borden bij zich, 'Eten Eten Eten.' Jubelde Chloe. En dan ben ik een kleuter juist Jaden kijk met wat jou date doet dacht ik lachend bij mezelf. Er werd een boord voor mijn neus neer gezet maar mijn aandacht werd door iets heel ander getrokken, ik staarde naar de deur en bleef kijken naar de personen die binnen kwamen.
Reageer (12)
oehhh plot twist
1 decennium geledenga verder aub
1 decennium geledenga verder aub
1 decennium geledenga verder aub
1 decennium geledenga verder aub
1 decennium geleden