Foto bij 15. Scream

Ik ben terug! :)

We liggen op bed wat te genieten van elkaar. Tom heeft zijn armen om me heen. Ik lig lekker tegen zijn borst aan. Ik geniet mee van zijn dagdromen. Ze hebben allemaal met mij te maken. Sommige al wat pikanter dan andere. Ik grijns net als hij weer zo een gewaagde dagdroom heeft. “Tom. Ik moet je wat laten zien,” zeg ik. Ik duw hem op zijn rug en ga over hem zitten. Dit had hij niet verwacht. Zijn blik is goud waard. Ik streel zijn borst alvorens ik mijn T-Shirt uittrek. Ik laat hem mijn nieuwe tattoo’s zien. Tom is ervan onder de indruk. ”Wow,” hoor ik hem zacht fluisteren. Hij streelt mijn huid. Ik zie dat zijn hand het koud krijgt, zijn haren gaan langzaam rechtstaan. Ik wil bewust niet in zijn gedachten binnenbreken maar het is zo verleidelijk. Ik bijt op mijn lip, druk mijn nagels in zijn borstkas. Ik ga wat verder zitten, op zijn… Ik voel dat hij al hard wordt. Ik kan het niet laten om even in zijn gedachten in te breken. Oh la la! Ik maak cirkelende bewegingen met mijn heupen tegen zijn kruis aan. Hij ademt abrupt in. Hij gaat gelijk met me mee bewegen. Ik voel dat het even lang geleden is bij hem als bij mij. Ik bijt op mijn lip. Sluit mijn ogen. Goed om te weten dat hij op me wachtte. Ik laat mijn hoofd wat naar achter hangen en adem diep. “Mmm,” hoor ik onder me. Ik grijp de zoom van Toms T-shirt en trek het over zijn hoofd. Ik buig over en kus hem speels. Ik bijt hem. Hij veranderd onze posities. Tom ligt nu, met dat zongebruinde wasbord, bovenop me. Al gauw liggen onze broeken ook op de grond. Ik kijk hem diep in zijn ogen aan en sla mijn benen om hem heen. “Tomi” kreun ik als hij voor de zoveelste keer tegen me aan schuurt. Zijn hand glipt in mijn boxer. Zachte aanrakingen maken me helemaal gek, zeker op de juiste plaatsen. Maar dan… Ik verlies me in zijn fantasieën maar weet ook dat hij mijn ogen opmerkt. “Nee” zeg ik plots. Ik probeer onder hem uit te komen. “Laat me gaan” zeg ik hopeloos “Maar Bill…” – “Ik wil het niet!” Roep ik en duw Tom van me af. Ik trek het laken van het bed af en wikkel het rond mijn lichaam terwijl ik het bed verlaat en naar de badkamer loop.

Ik ga op de rand van het bad zitten. Ik hoef dit niet. Ik wil er niet aan herinnert worden. Nee! Ik moet… Ik kan zo niet leven! Ik schreeuw. Net nu ik vrede had gesloten met het wezen dat ik nu ben, gebeurt dit. Ik probeer nog harder te schreeuwen. Tom stormt de badkamer binnen. Hij slaat zijn armen om me heen. Hij probeert me subtiel het zwijgen op te leggen door me te kussen. Ik blijf het uitroepen. Beneden hoor ik ook hoe zes benen de trap oplopen. Ik begin hysterisch mijn benen open te krabben. Voor zover ik kan.. Tom houd me zo stevig vast dat ik me niet kan bewegen. Het moet eindigen. Dit monster moet uit me. Dit kan niet! “Laat me los!” Roep ik. Ik merk niet hoe mijn vader de kamer uit gaat en terugkomt met iets. Ik merk zelf niet dat hij dichter bij me komt en hoe ik op een paar seconden tijd rustig word. Uiteindelijk sluiten mijn ogen automatisch en verlies mijn bewustzijn. Verdoofd.

Reageer (1)

  • Raveness

    pff, das best beangstigend..

    Snel verder gaan please.

    OW en welkom terug!..

    (K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen