Goedemorgennnnnnnnn allemaal! Het is nu 8.02 's ochtends en ik zit nu al een half uur achter de computer omdat ik kaarten ga bestellen voor het concert van Beyoncé. Ik vind persoonlijk dat ik hier wel een award voor verdien omdat ik namelijk niet zélf naar dit concert ga. Nee, mijn zus gaat met haar vriendinnen maar ze is niet in de gelegenheid om zelf te bestellen. Dus hier zit ik, op de enige vrije dag in mijn zware toetsweek, 2,5 uur naar een beeldschermpje te staren. En nu maar hopen dat de wachtrij die ook al een half uur bezig is precies goed voor mij uitpakt. Anders ga ik schreeuwen.

Ik probeer mijn tijd iets beter te verdoen door heel twitter door te scrollen waar natuurlijk niks interessants te vertellen is. Ook heb ik zojuist het kerstalbum van Michael Bublé opgezet om een beetje in de juiste sferen te komen, en als dit album is afgelopen dan is het 8.50 ongeveer dus dan heb ik nog tijd genoeg voor het album van Justin Bieber en One Direction, en misschien Queen B herself??

Ik baal heel erg dat ik geen kaartje voor mezelf ga bestellen nu, maar in de decembermaanden is het altijd een beetje afwegen. Ik heb niet meer zo veel geld omdat ik een paar maanden geen werk heb gehad en december natuurlijk geen goedkope maand is. Ik wilde eigenlijk heel graag naar Miley Cyrus maar heb er toch voor gekozen om het niet te doen. En twee dagen later werd Beyoncé bekend gemaakt, ja shit. Als ik moest kiezen had ik voor Miley gekozen, maar die kaartverkoop was natuurlijk net geweest. Bummerrrrr. Trouwens, mijn vriendinnen wouden niet mee naar Miley en ook niet naar Beyoncé en in mijn eentje gaan vind ik ook niet alles. Dus waarschijnlijk was het sowieso niet doorgegaan..

Dus nu ga ik naar geen van beiden, helaas. Maar ja ik moet ook nog sparen voor mijn zomervakantie die ik zelf moet betalen, en ik ga na de zomer op kamers in Utrecht dus het lijkt me goed om daar ook een beetje voor te sparen alvast. En mijn rijbewijs moet ook nog door iemand betaald worden -mij dus- en daar moet ik ook nog een hoop voor sparen. Dus 2014 wordt niet mijn concert jaar, helaas. Afgelopen jaar vond ik een stuk leuker, nu al! Maarja, je kan niet alles hebben.

Nou ik zit al voor de derde keer in de wachtrij.. Uit ervaring weet ik dat je met dit soort evenementen echt geluk moet hebben. Je moet precies op het juiste moment uit de wachtrij komen. Toen ik kaarten wilde bestellen voor One Direction dit jaar had ik dus geen geluk, ik kwam 3 minuten voor 10.00 uit de wachtrij en moest dus weer opnieuw beginnen. En toen was alles uitverkocht, al binnen een paar minuten. Dus ik ga hopen dat het dit jaar lukt!

Wie van jullie gaat naar het concert van Miley of Beyoncé?

Groetjes xoxox

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen