#1 Excited much?
Vanuit het venster kijk ik naar buiten, waar de regen zachtjes naar beneden valt. Met mijn benen opgetrokken luister ik naar de radio die een nieuw nummer van Ed Sheeran draait. Een lach verschijnt op mijn gezicht als het scherm van mijn mobiel 'Liam Payne' vermeld.
Ik open het berichtje en lach nog breder.
"Hey Lizzy! You okay? Ik heb goed nieuws!"
Ik druk op het balkje om te antwoorden. "Vertel!"
Al snel heb ik een reactie. "Nog een paar weken, heb ik een verassing voor je."
Ik trek een vragend gezicht en stuur hem een vraagteken.
"Ja, ik ga je natuurlijk niet vertellen wat de verassing is." Stuurt ie al snel met een lachende smiley.
Ik stuur een gekke smiley terug. Ondertussen stuur ik een berichtje naar Sophie. Een klas genootje waar ik het goed mee kan vinden.
"Hey Sooph, kom je vanavond slapen?"
Ze is nog niet online geweest dus ik wacht haar reactie af. Ik druk het gesprek met Liam aan.
"Ik bel je vanavond nog, dan zijn we bij het hotel. Mis jou!" Ik krijg een beetje traan ogen.
Het is drie jaar geleden toen ze op tour gingen, en natuurlijk heb ik Liam al een aantal keer gezien als ie terug was. Wat wel slecht is, is dat ik de jongens nog nooit echt goed gezien en gesproken heb. Liam zocht me altijd op zodat we op ons zelf waren.
We zaten altijd bij mij thuis, en anders in het speeltuintje in mijn hofje. Hij woonde alsnog 10 minuten verder op maar dat hinderde ons niet.
Ik stuur een blij gezichtje met daar achter "Mis jou ook." en ik swap naar Sophie, die reactie geeft.
"Ja, lijkt me gezellig! Zal ik filmpje mee nemen?"
"Neem Harry Potter mee!" Sophie en ik kijken altijd onwijs graag naar Harry Potter. We zijn gigantische Potterheads.
Ze stuurt een lachende smiley en een thumps up. Ik blokkeer mijn mobiel en wandel naar beneden. Ik zie mijn broer gamen op zijn xbox en mam is in de keuken bezig. Als ik de keuken binnen wandel zegt ze me gedag. Ik antwoord, pak een glas en vul 'm met vruchtensap.
"Mam, Sophie komt slapen vanavond." "Okey." Antwoord mijn moeder kort. Ze is haar nagels aan het doen omdat ze vanavond een bedrijfsdiner heeft. Ik rol klein met mijn ogen en huppel de trap op.
Ik open mijn mobiel en open het gesprek met Liam. "De jongens willen je echt kei graag ontmoeten. Haha."
Ik lach en reageer. "Haha, komt nog wel toch?" Ik stuur er nog een knipoog achter aan.
Ik open mijn laptop en laat 'm op starten. Ik open twitter en bekijk de foto's van Liam en mij. Ik begin toch wel benieuwd te raken naar de verassing, best wel heel erg.
Er zijn nog geen reacties.