Foto bij the hellsfire academy (2)

zo ziet ons Miku er uit alleen mist het nog tijger oortje en staart en moet het haar zwart zijn

Masahiro deet de deur open. In de kamer stond een lang elegant meisje in een schooluniform met een zwart rokje met witte netkousen er onder, een zwart vesje met een wit hemje er onder en een zwart/wit gestreepte das. Van onder haar rokje kwam een Zwart/wit gestreepte staart. Ze hadt lange zwarte haren met 1 witte lok. Uit haar haren kwamen 2 katachtig oren te voorschijn en haar ogen waren al even katachtig. "Toto were not in Kanses anymore" piepte Izumi van naast haar kwam een luide kef en daar op de plaats waar juist een second ervoor Masahiro hadt gestaan zat nu een klein hondje. "Masahiro leuk je weer is te zien" lachte het meisje "O jij moet de laatste kamergenoot zijn" Toen keek ze naar mij en ging verder "Ik ben Miku het 2 persoonsbed is van mij en jij slaapt in het stapelbed onder Kumiko" ging ze verder "Kumiko zijn we al tegen gekomen Miku ze was weer te laat typisch" Het hondje was weg en daar stond Masahiro weer. Heel de tijd stond Izumi Met open mond te staren "OOOOOOOOOOOOOOO" Zij Miku luid"JIj wist niet wa voor school dit was hé"

Wat bedoeld Miku met wat voor school dit is om dat te weeten zal je moeten wachten op het volgende hoofdstuk

Reageer (1)

  • CuppieCake

    komaan my little biobitch / schoonheidsslet :P hihi
    maakt da ge verder gaat :P of ik kom een handje helpe :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen