Foto bij 10

Onlinne

We zijn al een paar maanden verder en het is midden in de nacht,maar ik kan niet slapen. Dus besluit ik maar uit bed te komen,een lolly te pakken en de computer aan te zetten. ''Zo laat nog?'' vraag ik me hardop af als ik BillyJoël12 of bezet zie staan en ik klik hem aan.

EminemDenice: Heey ben je zo laat nog op?

Zoals ik al zei staat hij op bezet dus ik krijg 30 minuten later pas antwoord.

BillyJoël12: Heey,sorry ik was eventjes bezig...jah jij ook zo te zien?
EminemDenice: Ik kon niet slapen...wat doe je zo laat nog onlinne? Moet je morgen niet naar school?
BillyJoël12: Tuurlijk moet ik morgen naar school..morgen middag pas dus ik kon vanavond nog werken
EminemDenice: Dit is mishandeling! Je moet echt iets gaan doen aan die baas van je!
BillyJoël12: Welnee,ik ben 2 maanden geleden 18 geworden...ik weet wat ik doe...
EminemDenice: Weet ik,maar toch...je mag je niet zo laten afbeulen!
BillyJoël12: Denice...ik weet wat ik doe,vertrouw me nou maar...
EminemDenice: Ik weet dat je weet wat je doet,maar ik maak me zorgen om je,iedere keer dat ik je spreek ben je aan het werk,alsof er geen einde aankomt!
BillyJoël12: Zo lijkt het afentoe wel jah,maar ik red me wel...ga jij nou maar weer lekker je bed in,ik ga zo ook afsluiten om richting bed te gaan...
EminemDenice: Goed...slaap lekker (H)(K)
BillyJoël12: Jij ook...ik zal over je dromen (H)(K)
EminemDenice: Ik ook over jou (K)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen