Offline

''Zo alsjeblieft,1 bosbessen milkshake.'' Ik doe m'n best zo vriendelijk mogelijk te glimlachen,maar dat is moeilijk als degene naar wie je glimlacht de bitch uit de klas is. En dat terwijl we nieteens zo heel veel verschillen. Ze heeft dezelfde kleding smaak als ik heb en we hebben ook dezelfde make-up,alleen heeft zij blond haar met een paarse pluk in haar pony en een zwarte zebra print op de lange stukken haar. Ze heeft namelijk 2 lange plukken tot haar middel en de res van haar blonde haar komt tot haar schouders,behalve haar pony dan. Ik kijk op de klok en zucht. Nog 5 minuten voor ik nar huis mag en m'n verjaardag mag vieren...2 weken geleden is Carly jarig geweest,en zij is nu begonnen aan de rijlessen waar ze zo hard aan gespraad heeft. Ik zal volgende week als de vakantie begint nog een extra baantje erbij moeten zoeken om rijlessen te kunnen betalen. Ik ben namelijk vorige maand naar het Tokio Hotel concert in Berlijn geweest,en de kaartjes waren zo snel uitverkocht dat ik op een biedsite 101 euro voor de kaartjes heb betaalt! En ik ben niet goed in sparen...
Als ik thuis ben vieren we nog vrolijk mijn verjaardag en savonds ga ik even achter m'n laptop.

Gefeliciteerd met je verjaardag schoonheid (H)(K) BillyJoël12

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen