128
Hmmm, Harry met of zonder tattoeages?
Ik vind het maar moeilijk kiezen.
Vind het beide wel iets hebben ;p
Veel plezier met die stukje voor het slapen gaan ^^
Ik vind het maar moeilijk kiezen.
Vind het beide wel iets hebben ;p
Veel plezier met die stukje voor het slapen gaan ^^
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Gadverdamme ik mag die Cassy echt niet, wat een kutvriendin. Als ik Evi was had ik die Cassy een paar meppen verkocht
1 decennium geledengewoon de betere zijn! dat werkt altijd!
1 decennium geledenGeweldig dat je zoveel plaatst! I really like it.
1 decennium geledenEn ik kan niet kiezen; Harry met of zonder tatoeages. Het ziet er allebei perfect uit. Alleen zal ik het aan de ene kant best een raar gezicht vinden als Harry ineens zonder tatoeages rond zal lopen, ben er zo aan gewend nu met!
Ik zal Harry en Cassy gewoon laten.. of Evi moet gewoon weglopen en wie weet loopt Harry dan wel achter haar aan. Tis maar een ideetje haha.
En heb je het al gehoord van Harry en Kendall? Als het zo is dat ze wat hebben, ben ik zo blij voor Harry. (:
Komaan evi, sta op en loop naar Harry en kust hem gewoon recht voor iedereen zijn neus en loop dan gewoon weg, hij zal wel achter je aan lopen! Of je sta recht en slaat Harry in zijn gezicht en in dat van cassy ook, zo smerig van haar! En finn wordt ik ook zet he! De andere gaan ook actie moeten ondernenen hoor als de oude Harry terug willen, ik denk dat het evi niet alleen gaat lukken!
1 decennium geledenVoor de rest weer een leuk stukje! Kan al nie wachten op het volgende! Kijk er al naar uit!
Slaapwel! Xxxxx