Offline

''Goeiemorgen.'' gaapt m'n beste vriendin Pin als ik zo zachtjes mogelijk probeer m'n kamer uit te komen,juist om haar niet wakker te maken. ''Hey.'' zeg ik en Pin schiet overeind en grijnst breed. ''Vandaag gaan we eindelijk horen of de jongens van Tokio Hotel inderdaad gegroeit zijn.'' Ik grijns. ''Geen idee,ik hoop het wel.'' Pin staat op en zoekt haar kleding bij elkaar. Ze heeft blond haar dat tot haar schouders komt dat prachtig krult. En heel veel mensen kijken verbaasd als ze horen dat ze Pin heet,maar er niet chinees uitziet. Dat komt omdat Pin namelijk helemaal haar echte naam niet is. Ze heet Polly,maar ze heeft echt een hekel aan die naam,dus ze noemt zichzelf Pin. Iedereen noemt haar daarom ook Pin,zo stelt ze zichzelf namelijk voor. Zelfs de leraren op school noemen haar Pin,want als ze haar Polly noemen negeert ze de leraar express. Als we onze kleding aan hebben ontbijten we snel en gaan we naar de badkamer om onze make-up te doen. Pin ziet er in verglijking met mij normaal uit,alleen haar lippen laat ze erg opvallen. Ze heeft namelijk hele mooie lippen,van die lippen die je wilt zoenen. Dat hebben we ook en keer gedaan,toen we 14 waren. Pin en ik wisten niet zeker of we wel op jongens vielen dus hebben we elkaar gezoend. Het was niet verschrikkelijk om haar te zoenen,maar ik vind jongens toch lekkerder zoenen. Pin niet,die vond mij lekkerder zoenen dan jongens,en gelukkig is heeft ze nooit een crush op mij gehad,ondanks de zoen...als ze nu een crush op me zou krijgen zou onze vriendschap het wel overleven,maar toen echt niet! ''Zo wat vind je?'' vraagt Pin trots en ze tuit haar lippen. Ze heeft met zwarte en roze lippenstift panterprintjes gemaakt en ik grijns. ''Vet!'' Pin lacht vrolijk en ik doe snel m'n lipgloss op en dan doen we snel onze jassen&schoenen aan. Het is nog maar eind november,maar het sneeuwt wel al.
''Denk je dat we dit jaar een witte kerst gaan krijgen?'' vraagt Pin terwijl ze naar de sneeuw onder onze voeten kijkt als we buiten zijn. Ik haal m'n schouders op. ''Ik heb geen idee.'' ''Het zou wel mooi zijn.'' zucht Pin dan en ik glimlach. ''Nog mooier zou zijn als ik BillyJoël12 zou hebben ontmoet zodat we samen onder de mistletoe kunnen staan.'' Pin grijnst. ''Hebben jullie elkaar nog niet ontmoet dan?'' Ik schud m'n hoofd en Pin grijnst. ''Hoelang ken je deze jongen nu al?'' ''2 jaar.'' ''En sinds je hem kent heb je niet meer gezoend,en dus ook geen beurt meer gehad.'' Ik rol met m'n ogen. ''Wat ben je weer plat.'' Mopper ik en Pin negeert me. ''En je hebt hem nog steeds niet ontmoet....straks komt die ontmoeting nooit Audrey,wil je dan voor de rest van je leven single blijven? Nooit kinderen krijgen? Je hebt het vroeger gehaat dat je 2 moeders had,en je hebt het gehaat dat je je vader niet kent,zelfs dat je moeders hem niet kennen...je rep altijd dat jij wel een ECHTE moeder zou worden,eentje die haar kind tenminste ook de kans zou geven om de vader te leren kennen.'' Ik zucht. ''Ik ben niet van plan eeuwig single te blijven...die ontmoeting komt wel,en als het niet komt,zal er vast wel een punt zijn dat ik deze jongen besluit te vergeten.'' Pin rolt met haar ogen en dan komen we aan bij de cd winkel. Snel lopen we naar pop/rock en zoeken bij de T tot we de nieuwe cd van Tokio Hotel tegenkomen....Zimmer 483.
Als we thuis zijn gaan we naar mijn kamer en even later komt Carly ook bij ons zitten zodat de griep bacillen zich lekker kunnen verspreiden in mijn kamer. ''Oke...hier gaat hij dan!'' Roep ik en ik stop de cd in m'n stereo. Bij de eerste noten kijken we elkaar grijnzend aan,het is nu al een te gek album!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen