Foto bij Elliott 28

Omg, de echte serie gaat verder en het is al weer uit tussen Klaine (huil)(huil). but nobody 's knows
het is tijd voor a little Christmas sfeer in this story.
sorry if you don 't like it, reacties zijn welkom

Ik zit naast mijn super Gay-lord op de bank. We kijken naar een of andere kerst film. 'Star.. wil je me vertellen wat er was laatst?' vraagt hij. Ik kijk hem aan, 'Nothing specials, I was alone while you was hunting.' lieg ik. Ik weet dat het niet eerlijk is om tegen hem te liegen. 'Ah dat had je toch gewoon kunnen zeggen.' zegt hij. Ik knik en geef hem een kus. 'What want you do for Christmas?' vraag ik. 'Je weet dat kerst voor mij niks meer betekend.' Boss draai ik bij hem vandaan. 'Elliott, ik heb het te vaak gevierd. Maar dit wil niet zeggen dat ik het niet met je wil vieren.' Hij legt zijn handen op mijn schouders en masseert me zachtjes. 'I know, ik vind het nog steeds moeilijk, dat jij al zo lang bestaat.' zucht ik, terwijl ik naar achter leun tegen zijn borst. 'Net zoals jij, jij bestaat ook al eeuwen, alleen reïncarneer jij om de zoveel tijd.' zegt hij. Ik kijk hem aan, 'Çome here.' zegt hij. 'Ik ben er al.' zeg ik en aai hem zachtjes over zijn wang. Hij kust me zachtjes in mijn nek. Mijn gedachte dwalen af naar Kurt, ik mis hem, na dat laatste telefoontje heeft hij niks meer van zich laten horen. Misschien kan hij niet vanwege zijn vriendje, toe hij op hing klonk hij echt gebroken. Ik draai me om, ik zoen hem terug vol op zijn mond, maar net zoals de laatste tijd voel ik geen firework, en denk ik aan Kurt. Op dat moment gaat het speciale deuntje, wat ik voor Kurt had in gesteld. Ik loop bij mijn super sexy beschermer vandaan.'Kurt, wat is er?' vraag ik door de telefoon. 'Nothing I am just along and I miss your voice.' zegt hij. Áh, why dn 't you call eerder?' vraag ik. 'Idon 't know. I saw how I heard Blaine and I tried to forget you but....' Ik moet lachen. 'Ehm... kunnen we elkaar ergens zien?' vraag ik. 'Ja, ik ben onderweg naar jullie.'zegt hij. 'Waarom zeg je dat niet gelijk?' 'Omdat je er niet naar vroeg, maar ik ben bijna bij mijn vader 's huis. Wil je komen? Je mag jou super ster mee brengen.' 'Oke, zie je over een uurtje.'

Een uurtje later sta ik alleen voor Burt 's huis, Ik zie dat Kurt er al is. Voor ik aan kan bellen vliegt de deur al open en kijk ik recht in de twee mooiste ogen die ik nooit ben vergeten. 'Heey, Star.. ik ben blij je te zien.' hij trekt me in een omhelzing. Voor dat ik mijn kin op zijn schouder leg, druk ik een kus op zijn wang. Burt verschijnt achter ons. Snel laten Kurt en ik elkaar los. Ik geef Burt en zijn vrouw een hand. In de kamer zie ik Kurt 's broer achter een vleugel zitten, 'Heei Finn. Ik wist niet dat je speelde.' zeg ik. 'Je hoeft ook niet alles te weten,' zegt hij lachend. 'Zullen we een nummertje doe met zijn alle?' vraagt Kurt. Ik kijk hem aan, 'Why not?' zeg ik. 'Christmas, christmas-time is near
Time for toys and time for cheer
We've been good, but we can't last
Hurry Christmas, hurry fast
Want a plane that loopsdaoop
Me, i want a holahoop
We can't hardly stand the wait
please Christmas don't be late

OKé fellas, get ready
that was very good, Simon
lachend vallen we op de bank. Ik leg mijn arm om Kurt heen en trek hem tegen me aan. 'Wacht, uitleg graag. Kurt waar is Blaine gebleven.' zegt Finn. Ik kijk naar Kurt die slikt. 'Blaine is thuis en Starchild en ik zijn vrienden.' zegt hij met nadruk op 'vrienden', Lachend laat ik hem los en loop naar de keuken waar Carole druk bezig is met het diner.

Reageer (1)

  • KimiCat

    Oke wie is zijn vriendje??

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen