Oke dit stukje is echt best wel kort maar ik vond dat ik jullie niet langer moest laten wachten omdat ik al een hele poos niet geschreven had. Dat komt omdat ik het best druk heb. jaja ik heb ook nog een sociaal leven dus was ik deze week vaak bij vrienden en tja hierom had ik wat minder tijd voor Q. Maar ik beloof dat ik zo nog een hoofdstukje doe. XXX iris

( vanuit Daan)

Ik smijt de deur achter me dicht en loop richting het huis van Nils. Tuurlijk had ik ook de tram kunnen nemen maar tijdens het lopen kan ik me hoofd tenminste rustig leeg maken. Eenmaal bij Nils aangekomen word de deur al open gedaan voordat ik überhaupt op de bel had gedrukt. Daan kom snel we hebben echt een geweldig plan bedacht en alles al geregeld. Huh waar heb je het over? Jouw plan om Emma terug te krijg gek antwoord Rein. Ahw dat een glimlach verschijnt op mijn gezicht.

Dus ik moet er alleen voor zorgen dat ik vanavond op Nils zijn boot sta om half acht vraag ik voor de derde keer inmiddels. Ja zucht Rein. Wij zorgen ervoor dat Emma komt. Maar wat nou als ze niet komt? , die wilt echt niet echt met mij praten hoor. Dan tilt Owen haar op en neemt haar mee zegt Nils met een grijns op zijn gezicht. Ik ga met een zucht zitten waarna Rein naast me komt zitten. Het komt echt wel goed hoor zegt hij glimlachend. En wat als ik het nu weer verpest? Dan heb je het toch in ieder geval geprobeerd, maar ik weet zeker dat dat niet gebeurd.

Reageer (2)

  • UrWishhx

    Zoo eens met Kate :P snel verder ! xx Liefs

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    OMG snel veder,
    ik zie het echt al voor me Owen die Emma optilt en naar de boot brengt

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen