2
Als de volgende ochtend mijn wekker afgaat kom ik grijzend m'n bed uit. Vandaag is het Halloween,dus vandaag kunnen we verkleed naar school! Ik spring uit bed en doe snel m'n nette zwarte jurk aan,pak een paar zwart/roze gestreepte handschoentjes&kniekousen en doe dan mijn zwarte gympen aan. Ik borstel m'n haar en loop dan eerst naar de eetkamer om m'n moeders te begroeten. Nog zoiets waar ik over gelogen heb tegen BillyJoël12,ik zei dat ik een vader en moeder heb,maar mijn vader is onbekend,niet alleen bij mij,maar ook bij m'n moeders. Ik en mijn zus komen namelijk van de spermabank. We zijn alletwee tegelijk verwekt(denken we) maar we zijn niet tegelijk terwereld gekomen. Ik werd namelijk 2 weken later dan m'n zus geboren. Maar ondanks dat we 2 moeders hebben en we niet tegelijk jarig zijn,worden we toch al tweeling gezien. Dat komt omdat we er wel bijna hetzelfde uitzien. Mijn zus is namelijk net zo groot als ik ben,weegt net zoveel en we hebben allebei zwart haar en groene ogen. Ook hebben we dezelfde smaak. En zelfs onze vormen zien er hetzelfde uit. We lijken schijnbaar dus erg op onze vader,onze jah! We komen namelijk wel van dezelfde man,ookal kennen we hem niet. ''Hoe ga jij?'' grijnst Carly als ze me ziet. ''Als de princess die ik ben.'' grijnst en en Carly kijkt me onderzoekend aan. ''Je doet die kroon pas op als je je haar goed hebt gedaan?'' Ik knik en Carly grijnst. ''Hoe ga jij?'' ''Boerenmeisje.'' lacht Carly en ik kijk naar haar kleding,ze draagt een geruite blouse en een tuinbroek,ze heeft gelukkig wel gewoon een paar hoge gympen aan. ''Wat doe je straks met je haar?'' ''Touperen,en dan onderin 2 vlechtjes maken en eeen harband in...jij?'' ''Normaal,alleen dan met een kroon op.'' ''Denken jullie dat jullie iets winnen dit jaar?'' vraagt Mama Brooke en Carly knikt. ''Jah natuurlijk,we zijn volgens een heleboel het hele jaar door verkleed.'' Carly grijnst en snel eten we onze broodjes op Mama Belle is al naar haar werk. Als we onze broodjes op hebben lopen we tegelijk naar de badkamer en daar doen we wat we normaal ook doen,dus tandenpoetsen,make-up,hoewel Carly niet zolang bezig is met haar make-up,maar wel lang met haar haar,terwijl ik daar weer minder lang mee bezig ben. Dat zorgt ervoor dat we weer tegelijk klaar zijn en dan pakken we onze jassen&tassen en samen lopen we naar school.
''Heb je nog iets van die BillyJoël12 gehoord?'' vraagt Carly terwijl we buiten lopen en ik grijns en knik dan. ''Waarneer gaan jullie elkaar ontmoeten?'' ''Ik heb geen flauw idee...mischien dat we een keer iets kunnen afspreken als hij weer wat minder met z'n werk bezig is...hij werkt de laatste tijd veel snachts.'' ''Snachts? Hij is toch 17 net als wij?'' Ik knik en Carly trekt haar wenkbrauw op. ''Volgens mij is hij niet wie hij zegt dat hij is.''
Er zijn nog geen reacties.