Foto bij Chapter 04~Imke

IETTSS

Gister avond hadden we zon leuwke dag nu liggen we in bed in een appartement van 1d. Ikrame=Geel, Lisa=Rood, Sarah=Roze, Gwynn=Paars en ik ben bleuw. Oh wat hadden we het leuk gister het zijn zoon lueuke jongens ze zijn helemaal niey zo ster achtig aan het doen! Jah indd dat vind ik zo raar ze doen gewoon kei normaal net alsof we gewoon familie zijn. Ik vind dat juist zoow fijn dat ze normal doen. Imke Jij bent stil! Huhuh What? Is er ietrs? Oke ik heb gewoon een raar gevoel ik voel niks meer voor Liam ofzoow gewoon het is anders lijkt het dat voel ik nu. Maar het is Liam vreemd hoe kan dat? Ik wil even in zijn verhaal van zijn jeugd lezen doen jullie dat ook? Jah zeggen ze allemaal. Ik lees verder en er staat: Het verhaal van Liiam toen ik 4 jaar was kwamen mijn ouders om door een auto ongeluk en ik was de enigste nog over en ik had een zusje die 3 was zij was ook omgekomen ik werd bij een ander gezin opgevoedt dat was fijn maar ik ben zoow benieuwd of er nog iemand leeft zoiets voel ik mijn zusje heette Alice en ik wil weten of ze nog leeft. Ik d8 aan dat ik dat ook had meegemaakt. En dat ik mijn ouders en mijn broer had verloren. Heeuj ik lees dat Liam ook net als ik een auto ongeluk heeft gehad zielig voor hem maar ik had het precies het zelfde ik voel steeds dat mijn broer nog leeft. Ik begrijp mezelf dan niet en zeg dan snel hij is dood het is zoow hij is omgekomen geloof het nou maar!! Maar Imke als je logisch nadenkt kan het mogelijk zijn dat.............................

Reageer (2)

  • BeYourselfLy

    Je komt er achter vandaag vanmiddag

    1 decennium geleden
  • SaartjeL

    Mooi stukje dit. Is Liam Imke's Broer? Ben BENIEUWT!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen