6. Diede
We zaten nog steeds in het busje, de chauffeur was verkeerd gereden. Maar onderweg bedacht ik me dat ik helemaal niet naar een weeshuis wil!
Ik zat in de stoel naast de chauffeur, zou ik? Of toch niet? Ach wat had ik te verliezen, ik gaf een harde trek aan het stuur waardoor het busje tegen een boom aankwam. De chauffeur had een grote been wond, maar gelukkig had ik niks. Ik rende het busje uit, voordat er politieagenten zouden komen, de struiken in. Ik zag een meisje bang naar me kijken, maar ik greep toch haar hand en trok haar mee verder het bos in.
We rende nu al een kwartier en het meisje was al aardig moe, ik zette haar op mijn rug en zei dat ze goed vast moest houden. Ze mompelde wat en ik nam aan dat dat een ja was. Ik rende verder maar ik kon bijna niet meer. Ik viel neer op het gras en was niet van plan op te staan. Ik zag de struik tegenover ons bewegen, ik dacht dat het gewoon de wind was tot er opeens een enorme wolf uit kwam.
Ik schrok me rot en krabbelde snel achteruit. Waardoor ik met mijn hoofd tegen een boom aan kwam. Ik riep au waardoor het meisje (dat intussen in mijn armen was gekropen) wakker schrok. Ze keek me bang aan en ik kalmeerde haar snel door wat lieve woordjes te mompelen.
Vervolgens keek ik weer naar de wolf, maar daar stond helemaal geen wolf. Had ik het me verbeeld? Vast. Ik kon nu wel even gaan slapen..
Seth pov
Ik liep mijn gebruikelijke wachtronde maar stopte toen ik iets rook. 'Leah! Ik ruik iets!' 'Wat ruik je dan pup!' 'Ik weet het niet gewoon mensen.' 'Dat is niet zo raar sukkel, er zijn mensen die graag wandelen.' 'Ja, maar 2 jonge meisjes lijkt me niet zo logisch hè?' 'Jij je zin, waar zijn ze?' 'Meer naar het oosten vanaf waar jij nu bent.' 'Oké ik zie ze al. Shit! ze hebben me gezien.' 'Ik verander een Seth.'
Leah pov
Ik veranderde snel en trok mijn kleren aan. Ik liep terug naar de 2 meisjes, ze sliepen alle 2 al en waren zo te zien uit geput. Seth was hier onder tussen ook al heen gekomen en stond naast me. 'Wat
Moeten we doen.' Vroeg hij 'naar Sam brengen.' Ik tilde het jongste meisje voorzichtig van de oudere af.
'Neem jij die oudere dan neem ik dit meisje.' Seth knikte en pakte het meisje op. We rende naar Sam, bah waarom moest Sam leider zijn? Hij deed niets anders dan me pijn doen! We kwamen net bij Sam aan, ik liep naar binnen. 'Sam Emily! Help even!' Emily kwam al naar me toegesneld en hielp met de 2 meisjes op de bank leggen. 'Wat is er gebeurd.' Vroeg ze geschrokken. 'We vonden ze in het bos.' Was mijn enige antwoord. Seth was al aan het ratelen over onzin dingen zoals altijd. Sam kwam ook binnen en keek ons verbaasd aan. 'Wat doen jullie hier?' 'Komen we ongelegen dan!?' Bitste ik. Hij keek me alleen even aan en keek vervolgens nog verbaasder. 'Wie zijn dat?' Ik gaf geen antwoord maar keek naar het oudere meisje die net wakker werd.
Reageer (1)
Goedemorgen Sam
1 decennium geleden