*Zoey Miller

Oh. Mijn. God. Had Trevor echt net gezegd wat ik dacht dat hij gezegd had of droomde ik en lag ik nu vredig in mijn bedje thuis, terwijl Ariana snurkte in de kamer ernaast? Ik hoopte het tweede, maar had zo het gevoel dat dit realiteit was. Liam keek met een stomverbaasde blik naar de deur en staarde toen naar mij. Uit zijn mond kwamen geen woorden, maar zijn ogen stelden een duidelijke vraag. Ik wisselde een snelle blik met Harry die slikte en mijn hand vastgreep en er zachtjes een kneepje in gaf. Ik snapte het teken. Het betekende dat het voorbij was met liegen en dat we alles eerlijk gingen opbiechten.
'Misschien... Zijn we je een verklaring schuldig?' Liam staarde alleen maar van mijn naar Harry met open mond. Louis gaf een kuchje.
'Ik denk dat ik wat frisse lucht ga halen, wilt er iemand mee?' Ariana, Niall en Zayn liepen achter hem aan naar buiten en gaven me nog bemoedigende blikken in het voorbijgaan.
'Oké... Euhm-' begon Harry.
'Dus jullie zijn echt een koppel?' vroeg Liam luid. Ik knikte en keek hem afwachtend aan.
'Hoe-Hoelang al?' stotterde hij ongelovig.
'Eh, Anderhalve maand. Zoals Trevor zei; bijna twee maanden,' biechtte Harry op. 'Sorry, Liam, we wilden het echt wel vertellen, maar-'
'Maar wat? Je vond het juiste moment niet? Maak dat de kat wijs. Je hebt meer dan genoeg kansen gehad, gisteren in de auto bijvoorbeeld. Ik kan dit niet geloven! Mijn beste vriend en mijn kleine nichtje. Ik denk ik neem ze allebei mee op vakantie, dat wordt leuk en jullie pappen met elkaar aan achter mijn rug!'
'We wilden het niet vertellen omdat we bang waren voor je reactie. Dit is precies hoe we vreesden dat je zou reageren,' verklaarde ik.
'Kun je het me kwalijk nemen? Je bent een geweldige persoon, Harry, dat weet je, maar je bent geen goede partij voor mijn nichtje! Je versleet meisjes alsof het papieren zakdoekjes zijn! Neem Mell, bijvoorbeeld je hebt een relatie met haar én met Zoey tegelijkertijd. En jij vind dat oké?' vroeg hij nu aan mij. Ik voelde Harry's grip op mijn hand ietsje verstevigen.
'Ik heb niets met Mell, dat was 1 groot misverstand. Zij dacht alleen dat wij iets hadden, maar ik ben écht verliefd op Zoey,'
'Oh ja? Is dat zo? Ik heb nog nooit meegemaakt dat jij een serieuze relatie had, waarom zou ik moeten geloven dat je dat nu wel wilt of kan?'
'Omdat ik je dit anders helemaal niet zou vertellen. Denk je dat ik onze vriendschap en de toekomst van de band op het spel zou zetten voor gewoon een flirt? Ik meen het, Liam. Dit is anders.' vertelde Harry met een wanhopige toon in zijn stem.
'Nee, je vertelt me dit helemaal niet! Trevor heeft me dit verteld en jij probeert je er nu uit te kletsen! Als hij niets had gezegd betwijfel ik of je het me echt zou vertellen.' riep Liam boos.
'Dat is niet waar! We hadden het echt verteld, we wilden enkel wachten tot onze relatie stabiel genoeg was zodat je niet met dit soort verwijten zou beginnen.' probeerde ik hem te sussen
'Stabiel... Hij vertrekt binnenkort op tour voor enkele maanden en geloof me: dat is een moeilijke hindernis voor een relatie en dan zit jij met een gebroken hart en dan is onze relatie nooit meer dezelfde.' snauwde hij terwijl hij naar hem en Harry wenkte.
'Die is nu al niet meer hetzelfde, ik verwacht van mijn vrienden immers een beetje eerlijkheid!' raasde hij verder. Ik zweeg. Man, ik haatte het wanneer hij zo was. Ik voelde me zo slecht, vooral omdat alles wat hij zei waar was. Kon onze relatie wel echt Harry's tour overleven? Had ik nu hun vriendschap helemaal verpest?
'Liam, ik-' 'Nee, Zoey, ik wil nu eventjes niet met je praten.' Hij staarde naar zijn voeten, schudde zijn hoofd en liep naar boven, naar zijn kamer. De deur ging met een klap dicht. Ik voelde Harry aanstalten maken achter hem aan te gaan, maar ik hield hem tegen.
'Laat hem even alleen.' Hij keek me aan en mijn hart brak toen ik zijn blik zag. Hij keek zo droevig, zo gekwetst. Ik ging op mijn tippen staan om hem even bemoedigend te kussen en omhelzen. 'Hij draait wel bij, maak je geen zorgen.' suste ik hem.

Reageer (4)

  • laurapeters

    Meeer

    1 decennium geleden
  • Demonio

    Hooo hoooo
    Wacht wat???
    Er stond elke keer dat het een jaar geleden voor het laatst was bijgewerkt en nu opeens is het afgelopen???? :'''''''"""""""""'(
    *CRYING*
    MY HEART IS BROKEN!!!!!!
    MWEEEEEHHHHH :"""""(

    P.S. snel verder?? (A)

    1 decennium geleden
  • Caramelpopcorn

    GAAN ZE NOG ZOENEN OOK HE

    1 decennium geleden
  • Caramelpopcorn

    Hun zijn echt dom.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen