Foto bij Guitar 113

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • XMusicBeatsX

    Een mobiel is een mobiel.


    Amen

    1 decennium geleden
  • Bitchachos

    Ik heb de iPhone 4, en ik ben er zoooo tevreden over ! 4 omdat die al duur genoeg was voor mijn eigen spaarcentjes :) En blijkbaar is de 4s nog steeds de beste van alle iPhones :)
    Ik raad hem allesinds aan !

    1 decennium geleden
  • nialldream

    Snel verder!

    Ik ben een iPhone 5 gebruiker, en ik ben er meer dan blij mee. Ik vind het een super goeie telefoon. Kan er veel mee doen & is lekker makkelijk in gebruik.
    Mijn moeder heeft de 4s, en zij is er ook super blij mee. : )

    Iedereen zegt altijd tegen mij; hmm iPhone schijt telefoon je kan beter android nemen.. Ik kan daar totaal niet mee omgaan,, me ene broer heeft de Samsung S3 en me andere broer heeft de Samsung S4 Mini, en als ik kijk hoe lastig dat besturing systeem is voor mij hoef ik dat niet. ( ik ben niet zo heel slim daarin haha ) maar kan ook aan de gewenning liggen natuurlijk.
    Nee doe mij maar gewoon de iPhone!

    Sorrie lang verhaal. Maar je moet kiezen wat jij het leukste vind en wat goed voelt haha!
    xxxx

    1 decennium geleden
  • 1DLover1996

    Super stukje!!
    Ik heb zelf een HTC en ben daar natuurlijk heel tevreden over hahah maar iPhones zijn ook super chill het mindere is dat je voor veel apps moet betalen en ook voor muziek moet je een ander programma gebruiken, dat kan extra kosten geven. Maar verder is het jouw keuze en ben jij degene die bepaald wat je wilt hebben hahah

    Snel verder!!

    Xxx

    1 decennium geleden
  • xCarpeDiem

    Nou hi, ik heb een iPhone 4S.
    Ja, iedereen zegt dat ze slecht zijn: nee dat zijn ze niet.
    Ook is het helemaal niet waar dat je allemaal extra dingen moet kopen: oplader en oortjes komen bij de telefoon. Ook is het snoer om hem aan te sluiten op computers en shizzles ook de oplader (je kan snoer loshalen van dat stekkerkastje en dan is het een aansluitsnoer), wat dus betekent dat dat juist compacter is en je niet een extra snoer hoeft te kopen, wat bij veel andere telefoons wel zo is.

    Ja, je moet een hoesje kopen, maar dat zou je voor elke andere telefoon ook moeten.
    Over hoesjes gesproken: als je hem vaker dan nodig laat vallen (zoals ik), zorg dan dat je echt een siliconen hoesje hebt en geen hardcase. De siloconen vangen de klappen beter op: mijne is ook al van stapelbedden enzo gevallen haha.
    Waar ik dus ook mee wil zeggen dat het helemaal niet zo is dat hij na 1 keer vallen meteen kapot is.

    Daarbij moet ik zeggen dat de mensen die ze niet hebben gewoon hun bek moeten houden, omdat zij helemaal niet wéten of hij fijn is of niet. Dat is omdat ze android hebben en dat dan beter vinden.
    Ik heb niks tegen android, maar ik kan er gewoon niet zo goed mee omgaan, dus apple is meer mijn smaak :)

    Als je meer vragen hebt of meer argumenten wil tegen je oom of ouders of whatever, moet je maar even pb'en haha.. In ieder geval is dat argument over dat je veel moet kopen al totaal niet waar :)

    x

    Ps. Ik houd heeeeeeel erg veel van dit verhaal <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen