10-05-2003

Ranka:ik ga even wat uitleggen over het systeem in ons huis omdat ik het over een wekkertje heb.
We hebben meerdere wekkertjes: 1 gaat alleen op zondag: dat wekkertje gaat tegelijk met het 2de afwas wekkertje en het betekent dat 2 van ons het hele huis moeten schoonmaken. Ik ben daar dankzij m'n zwangerschap van vrij tot Destiny 6 maanden oud is(tenzij er geen andere optie meer is door tour,of interview).
Het afwas wekkertje gaat 4x per dag:1x als we allemaal ontbeten hebben,1x om 13.00 ,1x savonds en 1x als we allemaal naar bed gaan. Als iemand niet ontbeten heeft en er is al afgewassen moet diegene zelf het afwassen of laten staan voor bij de middag afwas en dat geld ook voor de rest van de dag.
En we hebben kookwekkertjes,die gaan ook 4x per dag;1x msorgens,dan moet iemand de ontbijtboel klaarmaken en eventueel opwarmen(zoals wafels,pannenkoeken) en als het er is:ook russisch en italiaans onbijt klaarzetten/opwarmen(maar dat is er alleen als m'n tante of moeder eten komt brengen,of als m'n vader eten komt brengen) 1x gaat dat wekkertje smiddags dan moet 1 iemand lunch voor iedereen maken,1x savonds zodat we avond eten hebben en 1x rond 20.00 dat betekent dat degene met kookdienst snacks en drinken naar de huiskamer moet brengen.

Op de kalender staat bij iedere week wie wat moet doen,de2 zonder iets hebben opruim dienst op zondag...deze week hebben Tom&ik afwas dienst,Gustav kookdienst(gelukkig) en Bill&Georg opruim dienst.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Luckey

    Nu moet tom lekker alleen afwassen XP
    gelukkig heb ze dat niet!!
    snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen