'Zayn?'
'Yes?'
' I love you '


Bevat in elke story een van de boys of meer
Romantiek
Drama
Soms 16 +

Daar liep ik dan, hand in hand. Dit had ik werkelijk nooit durven dromen!
'Waar denk je aan schat?' vroeg Zayn .
'Aan jou' zei ik.
'Ow, is dat goed dan?'
'Heel erg, ik denk aan onze ontmoeting samen' zei ik blij.
Het was alweer 3 jaar geleden dat ik hem ontmoetten. Het was oud en nieuw.
Three years ago
'Camilla, waar denk je aan?' vroeg me beste vriendin Zoë.
'Oh eh gheghe, ehm aan ehm, proefwerk frans!' ze wist dat ik loog, maar ze zei niks.
'Oke Camil!' zei ze.
'Oke oke, ik kan niet liegen zoster' ik moest het zoë vertellen!
'Nou vertel dan Camil'.
'Zie je die jongen daar? hij zit bij mij in de klas! En raad is Zoster! HE IS SO CUTE! '
'Hahahhahahahaha Cam'. zei zoë lachend.
'Ja nou , ik ga, ik moet nog leren voor proefwerk Bio'.
'Daag lieverd!' zei zoë.
'Doeeeeeeei zoster' zei ik tegen haar, en ik liep de deur uit.
Terwijl ik naar huis loop zie ik dat die leuke jongen achter me loopt, ik besluit om te draaien!
En toen gebeurde het, me hart stond stil! HIJ ZWAAIDE! HIJ ZWAAIDE GEWOON NAAR MIJ! OMG OMG OMG IK KAN HET NIET GELOVEN.
'Kalm blijven Camilla, dit kun je dit kun je' het klinkt dom, maar ik sprak mezelf moed in !
Ik besloot terug te zwaaien, dus dat deed ik ! HIJ KWAM NAAST ME LOPEN! HIJ KWAM ECHT NAAST ME LOPEN OMGOMGOMG!
'Hey, Ik ben Zayn.' zij hij met zijn overheerlijke stem.
'I.. Ik.. B.... B... Ben.. Camiela.. Camilla! Ja Camilla ja!' zei ik heeeel heel stom!
'Hahah, ehm, jij zit bij mij in de klas toch?' vroeg Zayn.
'Ja dat klopt! Jij zit naast Devon toch?'
'Ja inderdaad! En je kan me misschien ook herkennen van One Direction!'
'O god! JA INDERDAAD! Dat had ik nog niet gezien, Het eh eh eh Spijt me.'
'Maakt niet uit! ik vind het wel fijn! jij ziet me tenminste als een normaal persoon en niet als een bandlid! i like that!' zei hij geruststellend.
'Tja, ik ben tja, niet zo'n hele grote fan, NIET BOOS WORDEN?' zei ik schokkend!
'Geeft niet, Ik mag je wel! Zullen we wat gaan drinken in de Lamoraal?'
'Ja lekker! Ik pak even wat geld, rond 14,00 daar?' vroeg ik.
'Ik betaal wel ! Zullen we gaan?'
'Oh ja bedankt! Is goed!' zei ik blij.
Weer in deze tijd
'Zayn? ik dacht terug aan onze ontmoeting! '
'Ah! dat was leuk ja! in de Lamoraal toch?'
'Ja!' zei ik, ' Het was perfect'
Ik geef hem een kus! Ik kan niet wachten! Wachten op ons volgende jubileum!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen