Foto bij #Proloog

We all have a choice to live or excist ~ Harry Styles

You don't need a reason to help people - Carli Bybel

Carli Riverdon is smoorverliefd als de knappe Harry Styles in Manchester komt wonen. Beiden zijn ze gewone tieners die na een half jaar een relatie met elkaar krijgen. Wanneer Carli's vader een telefoontje krijgt van zijn werk blijkt het dat Carli's ouders, die bij het ministerie werken, voor twee maanden naar Canada toe moeten. Carli's ouders twijfelen om hun dochter twee maanden alleen thuis te laten. Als Carli met een idee komt dat Harry bij haar blijft logeren stemmen haar ouders in.
Als alles op z'n gangetje gaat en Carli's ouders hun koffers inpakken merken ze niet dat er al een paar weken iemand naar hun huis zit te staren. Zonder iets te weten zou de geschiedenis zich weer herhalen, maar de familie Riverdon had daar geen flauw benul van. Ze waren namelijk niet-gelovig, net zoals Carli zelf. Volgens hen zou de echte wereld en spirituele wereld niet met elkaar in aanraking komen.
Maar alles zou op zijn tijd komen en die tijd was nu aangebroken. De donkere gedaante buiten het huis stond nog altijd verscholen in de achtertuin...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen