Foto bij Proloog.

We lopen door de gangen. Iedereen staart ons na. Geweldig gevoel om populair te zijn. 'Bel me!' roepen random girls. 'Daan, I love you!' zegt een van de knapste meiden. Natuurlijk krijgt Daan alle mooie meiden. 'Hoi Rein' zegt Amber slijmerig als we voor het lokaal staan. Natuurlijk krijg ik alle nerds. Ik hoor Owen lachen. 'Doei Amber' zeg ik arrogant. Met een kwetsende blik kijkt ze me aan. Lekker boeiend. Ik heb geen zin in haar geslijm. Daar komt de leraar al. Gelukkig want ik wordt kotsmisselijk van dat kind. 'Hallo' zegt hij vriendelijk. Nou, wat een verbetering maar niet heus. Mopperend loop ik het lokaal binnen. Ik wil naast een van de boys zitten maar Daan gaat naast zn vriendinnetje zitten en Owen en Nils zitten naast elkaar. Ik ga alleen achteraan zitten. Godverdomme. Amber komt naast me zitten. Woest zeg ik dat ze weg moet gaan maar ze blijft zitten. Ik besluit om haar gewoon te negeren.

Eindelijk gaat de bel. Dat mag ook wel, nadat ik een uur lang naar dat geslijm heb horen luisteren. 'Doe me dit nooit meer aan' roep ik boos tegen de boys. 'Haha, was het gezellig Rein' vraagt Daan. 'Lach maar, ooit krijg ik ook een mooie vriendin' 'Eerst zien, dan geloven' lacht Daan. We lopen naar onze vaste chillplek. Het is het rookgedeelte. We roken niet maar alle stoere mensen staan hier. Nou ja, Daan rookt natuurlijk wel. De uitslover. 'Rein, ga is een blikje fris voor me halen' zegt Daan. Hij vraagt het niet eens. Het is gewoon een commando. 'Oké' brom ik. Ik mag alle klusjes doen. Ik koop ook een blikje voor mij. 'Waar is mijn blikje?' vraagt Owen. Zuchtend sta ik weer op. 'Het was maar een grapje, relax' Ik open het blikje en neem er een grote slok uit. Man, wat heb ik een dorst zeg. 'Ben je eigenlijk niet bang dat de andere populaire kids populairder worden dan ons?' vraagt Nils aan Daan. 'Populairder dan ons? Laat me niet lachen' 'Stel nou als het gebeurt' 'Het gebeurt niet' 'Zo gek is dat nog niet hoor' zegt Owen. Daan kijkt hem ongelovig aan. 'Haha dat is leuk' zegt ie. 'Ik ben bloedserieus' 'Echt waar?' even kijkt Daan Owen aan maar dan begint ie weer te lachen. 'En wat vind jij?' vraagt Nils aan mij. 'Ik?' 'Nee, Amber.' 'Haha, wat ben je weer leuk' 'Vertel nou!' 'Weet ik het, ik ben het eens met Daan' Daan lacht Triomfantelijk. 'Iedereen is het met mij eens' Hij neemt een trek van zn sigaret. 'Maar wat gaan we doen als het gebeurt?' vraagt Nils weer. 'Diegene omlaag halen' zegt Daan. 'Menen jullie dat?' vraag ik. 'Daar ben je toch niet bang voor' zegt Daan. 'Je bent toch geen mietje' zegt Owen. 'Het was maar een vraag' 'Misschien moet je wat meer coolere dingen vragen' zegt Daan. Die arrogante kant haat ik van hem. 'Jaja' zeg ik. TRINGTRING Dat was de bel. 'Laten we het hierover de volgende keer maar niet hebben' zegt Daan. Ik knik instemmend. We lopen naar binnen.


Heyyy ik hoop dat jullie dit een leuk stukje vinden Please neem een abo? xoxo

Reageer (5)

  • JadeHemmings

    Ga je nog verder?
    Mja, laatte reactie, Ik weet het.
    Maar toch.

    I like it. (H)

    1 decennium geleden
  • ohlizzje

    heey lijkt me een super leuk verhaal! mag ik misschien het vriendinnetje van een van de boys worden xx

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Hey mag ik mis de vriendin van daan zijn want zei heeeft nog geen naam :$ xx snel door!

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Snel verder ! xx

    1 decennium geleden
  • JustEsmee

    leuk! zoek je nog een vriendinnetje voor nils misschien? hihi : $ snel verder. liefs

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen