1.1 back to school
Ik was al lang wakker toen mijn tante op mijn deur bonkte en riep dat ik op moest staan. Het was 1 september, en hoewel ik niet zo’n hekel had aan school had ik er toch geen zin in. Ik concentreerde me op de voordelen, zoals veel minder tijd in Kevins buurt door moeten brengen. Ik sprong uit bed en liep naar de badkamer voor iemand me voor was. Nadat ik gedoucht had wikkelde ik mezelf in een handdoek en keek voorzichtig om de deur. Geen Kevin te zien. Snel trippelde ik naar mijn kamer en draaide de deur op slot. Ik trok een skinny jeans en een roos topje uit mijn kast en kleedde me om. Ik droogde mijn haar tot het bijna helemaal stijl was en greep toen trots naar mijn nieuwe mascara. Hij had 8 euro gekost, ik had er vier weken lang mijn zakgeld voor gespaard. Ik wist dat Kevin 10 euro per week kreeg, en ik wist ook dat het geen zin had om mijn tante daar op aan te spreken. Dan kreeg ik een hele preek over dat ik ondankbaar ben, dat ze heel veel voor me doet en dat ik een verwend nest ben… Aangezien ik flauw idee had welke vakken ik die dag zou hebben stak ik alleen mijn schrift, een schrijfblok en wat pennen in mijn rugzak. Na een blik op het raam trok ik nog maar een zwarte trui over aan en stommelde de trap af. ‘Goedemorgen’, zei ik beleefd. Mijn tante reageerde niet, maar dat was ik gewoon. Ik keek op de blik en besloot om de vroegste bus te nemen. Ik nam een appel uit de fruitschaal en haalde het boodschappenlijstje van de koelkast. Toen ik de deur uit wou gaan stond Kevin plots voor mijn neus. Ik kromp een beetje ineen maar probeerde het niet te laten merken. ‘Hallo, prinses’, zei hij met een walgelijke grijns. Ik glimlachte sarcastisch en liep toen snel naar buiten. Er was een bushalte vlakbij, en omdat ik zo vroeg was stond er niemand. Dat was een opluchting, ik was liever alleen. In de bus ging ik aan het raam zitten. Ik haalde mijn i-pod uit mijn rugzak, zette hem op shuffle en staarde uit het raam.
How I wiped my eyes and buried the pain inside
All of my memories - good and bad - that's past
Didn't even take the time to realize
Starin' at the cracks in the walls
Cuz I'm waiting for it all to come to an end
Still I curl up right under the bed
Cuz its takin' over my head all over again
Do you even know who you are?
I guess I'm tryin' to find
A borrowed dream or a superstar?
I want to be a star
Is life good to you or is it bad?
I can't tell anymore
Do you even know what you have?
Lyin' awake watchin' the sunlight
How the birds will sing as I count the rings
around my eyes
Constantly pushing the world I know aside
I don't even feel the pain, I don't even want to try
I'm lookin' for a way to become
The person that I dreamt of when I was sixteen
Oh, nothin' is ever enough
Ooh, baby, it ain't enough for what it may seem
Reageer (4)
dit liedje is leuuuk,
1 decennium geledenhij is van:
Pink feat Linda Perry Lonely Girl
xxx leuke storyy
Leukk:)
1 decennium geledenhoe heet dat liedje?
Xxx
Leuk x
1 decennium geledenWhaa,
1 decennium geledenhij is
GOED !! x
Welk liedjjee is daat? x