Familie the ones I love
Luna komt thuis en haar ouders zitten al aan tafel. "Mevrouw Visser heeft ons gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was. We zijn zo snel mogelijk naar huis gekomen, maar je was er nog niet. Gaat het wel meisje ik snap dat je heel erg geschrokken bent, dat zijn wij ook.'' zegt haar vader. Luna barst meteen weer in tranen uit en haar vader pakt haar vast Luna wil weg lopen alles kapot maken ze haat deze wereld waarom Hope. "Het is goed meisje sla maar. Uit je woede maar het is goed" zegt haar vader. Als Luna rustig is geworden legt haar moeder haar op de bank met een dekentje en een kop thee. Haar ouders beginnen samen liedjes te zingen net als vroeger voor haar en haar tweelingbroertje en haar broer. Dit hebben ze niet meer gedaan sinds de dag dat haar tweelingbroertje overleed. Hij was pas 3 maar aan een ziekte overleden.
Om 5 uur komt haar broer Milan binnen gerend hij rent op Luna af en knuffelt haar. Meestal hebben ze ruzie maar toch zijn ze soms de beste vrienden. Hij zegt: Luuntje ga je mee een stukje wandelen even alles eruit samen praten." Zo gaan ze dus samen naar het meer samen gaan ze praten over Luna en ze praten zelfs over het meisje dat Milan leuk vindt. Dan belt Hope's moeder: "Luna als je wil mag je vanavond langs komen ze is een beetje bijgekomen en wil je graag zien" "Ik weet niet of ik dat kan. Ik vind het nog heel moeilijk om het te beseffen." "Misschien is het ook beter als je later langskomt. Wil je dan even bellen van te voren dat we niet opeens 10 mensen tegelijk hebben" Dan hangt ze op
"Wist je Milan dat Hope iemand leuk vond maar ze wou nooit vertellen wie en dat ze hem eerst aan mij wou laten voorstellen als vriend dat ik hem goed kon keuren en niet zou oordelen over zijn leven." "Nee, Luun Hope is sterk ze overleeft het ik voel het zo we gaan wel een keer samen naar haar toe oké ?"
"Je bent de beste broer" "en jij het beste kleine zusje"
Samen lopen ze naar huis gaan eten kijken even tv met hen ouders en dan gaat Luna naar bed. Morgen weer naar school een zware dag.
Reageer (1)
Snel veder
1 decennium geleden