Foto bij Best way to wake up

´Moeten we haar wakker maken?´ ´Nee, Zayn vermoord ons als we haar wakker maken waar hij niet bij is.´ Ik glimlach. ´Dat doet Zayn niet hoor.´ Ik doe mijn ogen open en kijk naar vier verbaasde gezichten. Ik grinnik. ´Waar is hij eigenlijk?´ Ik kijk de jongens een voor een aan. ´Hij is zich klaar aan het maken voor het etentje.´ Ik hoor de deur opengaan en ik kijk op. Zayn komt binnen met alleen een spijkerbroek aan. Ik staar naar zijn ontblote gespierde boven lijf vol tattoo´s. ´Je vangt vliegen.´ Ik doe mijn opengevallen mond dicht en blijf naar Zayn staren. Hij loopt grinnikend naar me toe. Hij pakt mijn gezicht in zijn handen. ´Hier is mijn gezicht.´ Ik kijk in zijn prachtige bruine ogen en strijk mijn hand door zijn haar. Ik voel van achter armen om mijn middel en ik word over iemands schouder gegooid. ´Zet me neer.´ Ik word neergezet en ik draai me om om te kijken wie het was. Ik kijk in de blauwgroene ogen van mijn broer. ´Sorry maar Safaa kwam eraan.´ Ik knik nog steeds in shock dat Louis zelfs de ogen van mijn broer heeft. Ik kijk naar Zayn die Safaa op schoot heeft. Hij glimlacht naar me en ik loop naar ze toe. ´Chrissy! Waar was je?´ Safaa springt van Zayn´s schoot en geeft me een knuffel. ´Ik voelde me niet zo goed dus ik ging hierheen en ik heb wat geslapen.´ Ze kijkt me bezorgd aan. ´Je bent toch wel weer beter?´ Ik glimlach. ´Ja ik was gewoon moe denk ik.´ Ze glimlacht en huppelt naar haar kamer. ´Ik ga me omkleden voor het etentje. Tot zo.´ Ik grinnik en ga naast Zayn zitten. ´Hoe kan ze altijd zo positief blijven?´ hij haalt zijn schouders op en slaat een arm om me heen. ´Iedereen word positief als jij bij ze bent.´ Ik rol met mijn ogen. ´Ja want ik ben over het algemeen zo positief.´ Hij grinnikt om mijn sarcasme. Safaa komt de kamer weer in. ´Wow dat heb je snel gedaan.´ Zayn haalt zijn arm van mijn schouders en staat op. ´Chrissy, zou je me even kunnen helpen met mijn haar?´ Hij geeft me een veelbetekenende blik. ´Tuurlijk.´ Ik loop achter hem aan de badkamer in. Hij doet de deur achter ons op slot en draait zich glimlachend om. Langzaam komt hij op me afgelopen en hij drukt me tegen de muur. Ik sla mijn armen om zijn nek en hij verbreekt de afstand tussen onze lippen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen