Foto bij feeling save again

Ik skate naar Safaa’s huis. Ik hoop dat het niet te awkward word tussen Zayn en mij. Ik bel aan en Safaa doet vrolijk open. Ze geeft me een knuffel en roept Zayn. Ik grinnik als ik Zayn zie. Hij heeft een muts op met een capuchon erover heen en hij heeft een zonnebril op. Hij loopt naar ons toe en glimlacht naar mij. Safaa begint vrolijk te vertellen over een film die ze gezien had terwijl ik mijn best doe niet op Zayn te letten. Ik wil zijn hand pakken, maar het kan niet. Ik zucht opgelucht als de school zichtbaar word. We lopen naar binnen en ik zie de jongens naar ons toelopen. ‘Dat zijn ze.’ Zayn kijkt boos naar de jongens en loopt op ze af. Ik pak zijn arm, maar hij loopt door. ‘Ik zeg dit een keer. Als jullie mijn zusje of mijn vriendin pijn doen zullen jullie daar spijt van krijgen. Geloof me.’ De jongens lijken niet erg onder de indruk en een van de jongens probeert hem te slaan. Ik schop de jongen tegen zijn kuit en hij richt zich op mij. ‘We zijn niet bang voor jou en je vriendje.’ Zayn geeft hem een klap in zijn gezicht en de jongen valt om. ‘Nog iemand commentaar?’ De jongens schudden hun hoofd. Zayn slaat zijn arm om mijn schouder en trekt me mee terug naar Safaa. 'Ik kom jullie straks weer ophalen. Zorg goed voor jezelf.’ Hij geeft Safaa een knuffel en mij een kus op mijn wang. ‘Bel me als je me nodig hebt.’ Hij fluistert het in mijn oor. ´Ga je al toegeven dat je hem leuk vind?´ Ik geef Safaa een speelse duw tegen haar schouder. ´Safaa!´ Ze giecheld en loopt naar haar lokaal. Ik loop mijn lokaal in en ga achterin de klas zitten. Ik zet mijn tas op de stoel naast me zodat niemand daar gaat zitten. Ik wil even alleen zijn. Ik denk aan mijn broer. Aan alle mooie herinneringen. We gingen in de zomer altijd ´s avonds voetballen. Hij heeft me technieken en trucjes geleerd. Het mooiste vond hij als ik ging zingen. Hij begeleide me altijd op de gitaar. Sinds hij weg is heb ik niet meer gezongen. Ik heb wel een poging gedaan om gitaar te spelen. Mijn telefoon trilt. Ik verstop hem achter mijn boek en zie dat ik een sms´je heb gekregen.
Hey chrissy, vanavond gaan Safaa en ik met de jongens uit eten. Wil je mee? Xxx Zayn

Ik glimlach. Hij is te goed voor mij.

Natuurlijk wil ik mee. Ik kan niet wachten tot ik uit ben. Het is zo saai zonder jou. Xxx Chrissy

Ik pak mijn schrift en maak tekeningen in de kantlijn. Mijn mobiel trilt weer en ik kijk wat hij heeft gestuurd.

Louis is de hele tijd aan het zeuren dat hij niet kan wachten om je te ontmoeten. Ik kan ook niet wachten tot je uit bent. Love you xxx Zayn

Ik blijf glimlachend naar het sms´je staren. ´Chrissy zou je willen delen wat je net hebt ontvangen?´ Ik kijk geschrokken op. ´Ehm… Liever niet.` Ze pakt mijn mobiel af. ´Dan zal ik het maar voorlezen.´ Ik kijk haar met grote ogen aan. Ze leest het voor en de klas valt stil. Ik hoor gefluister. ´Is dat de Zayn?´ ´Hoe kent ze hem?´ Ik pak mijn mobiel uit mijn lerares haar hand en loop het lokaal uit.

Is het goed als ik naar je huis kom? Xxx Chrissy

Ik loop de school uit en stap op het skateboard. Ik ga ervanuit dat het goed is en skate naar zijn huis.

Natuurlijk. Wat is er gebeurd? Xxx Zayn

Ik bel aan en Zayn doet open. ´Wat is er gebeurd?´ Ik sla mijn armen om hem heen. ´Mijn lerares las je bericht voor in de klas.´ Hij trekt me mee naar binnen. ´Het is niet erg. Ze zouden er toch wel achter komen dat we bevriend zijn en ze weten niet dat we meer dan dat zijn.´ Hij drukt zijn lippen op de mijne. Ik druk me dichter tegen hem aan en hij glimlacht. ´Aaaah mijn ogen!´ We kijken op en ik zie een jongen die heel veel op mijn broer lijkt op de trap staan. ´E-erik?´ Zayn kijkt me vragend aan. ´Wie is Erik?´ De jongen kijkt ongemakkelijk van mij naar Zayn. ´E-erik was m-mijn broer.´ Zayn slaat zijn armen weer om me heen en drukt zijn lippen tegen mijn voorhoofd. ´Het is Louis.´ Hij loopt op ons af en slaat zijn armen om mij en Zayn heen. ´Hazza wordt ongeduldig.´ Zayn grinnikt. ´Ik ben nog geen vijf minuten weg.´ Hij pakt mijn hand en neemt me mee naar zijn kamer. Louis springt op een jongen met krullen die languit op het bed ligt. ´Auw Lou ga van me af!´ Ik grinnik. De jongen kijkt op. ´Wow Zayn je had gelijk ze is echt knap.´ Ik kijk Zayn aan en hij bloost. Aahw hoe schattig. ´Jongens doe eens beleefd. Ik ben Liam.´ Ik schud zijn hand. ´Chrissy.´ Zayn gaat op een stoel zitten in de hoek van de kamer een klopt op zijn schoot. Ik grinnik en ga op zijn schoot zitten. ´Ik heb het de jongens verteld. Het is onmogelijk om een geheim voor ze te bewaren.´ Ik knik. ´Alleen deze vier.´ Hij drukt zijn lippen tegen mijn nek. ´Zayn gedraag je.´ Hij grinnikt en gaat door. Ik kijk door de kamer. Een blonde jongen zit wat te tokkelen op zijn gitaar en de jongen met bruine haren zingt met hem mee. Louis en de jongen met de krullen zijn elkaar aan het kietelen. Het ziet er heel vreemd uit. Louis lijkt te veel op mijn broer. Als ik naar Louis kijk mis ik hem zo erg. Ik kijk naar Zayn. Hij is perfect. Glimlachend leg ik mijn hoofd tegen zijn borst. Ik luister naar zijn regelmatige hartslag. Met de combinatie van Zayn´s hartslag en het gitaarspel val ik in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen