Verder bij 3 reacties ( aangezien ik 9 abo's heb zal het vast makkelijk gaan ? )

Alvast bedankt en natuurlijk veel leesplezier =)

( Random Fact : De naam Bronson komt van New Moon. Hij is de acteur die Jared speelt (google: Bronson Peletier))

Soraya's perspectief

'Ik kan nog steeds niet geloven dat meneer Rodriguez mij die opdracht laat maken met Tyler' zeg ik zuchtend terwijl ik mij zelf neer laat ploffen op mijn bed.
'Soraya, een studiedate met mister Eyecandy zal vast niet zo erg zijn als je denkt' zegt Brooke aan de andere kant van de telefoon.
'Ik ga me nu gewoon concentreren op het feit dat het weekend is. Maandag maak ik me oas druk over die studiedate.'
'We spreken vanavond toch nog wel af voor Stacy's verjaardagsfeestje he ?' vraagt Brooke.
'Tuurlijk' zeg ik
'Nou ik zie je half 7 bij Stacy's?'
'Oke is goed dan moet ik me nu klaar gaan maken' zeg ik.
'Tot zo '
Na een uur heb ik eindelijk een leuk outfit bij elkaar gekozen en me haar en make up gedaan. ‘Als Tyler er ook is word zelfs me weekend verpest..’ denk ik terwijl ik mijn jas van de kapstok pak en ik naar buiten loop.

18:30

Om half 7 precies bel ik bij Stacy aan. De deur wordt open gedaan door Bronson, het jongere broertje van Stacy.
'STACY, SORAYA IS HIER...' gilt hij met zn hoofd naar binnen gedraaid.
Ik loop naar binnen en eenmaal binnen kan ik niet geloven wie ik tussen Brooke en Marcus in zie zitten

Reageer (8)

  • karentjuu

    VERDER
    x

    1 decennium geleden
  • Jimlock

    verderverderverder <3

    1 decennium geleden
  • lauraXx

    TYLERTYLERTYLER :D
    verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen