Op 10 januari 2014 is het jaarlijkse nieuwjaarsgala weer in een discotheek in de buurt van waar ik woon, geregeld door de school. En allemaal leuk en aardig maar er gaat nogal wat voorbereiding aan te pas.
Waar haal ik een mooie jurk vandaan? Welke hakken doe ik er bij aan? Steek ik mijn haar op, ga ik het krullen, ga ik het stijlen? En de make-up.. Hou ik het simpel of gaan we voor uitbundig?

Op zoek naar een galajurk, het is iedere keer weer hetzelfde probleem. Ik heb de afgelopen twee jaar een geweldige jurk aangehad van Asos.com en ik ben er nog steeds gek op, helaas pas ik hem niet meer. Dus ik moet wel opzoek naar een nieuwe. Nou vind ik op heel veel sites best wel veel jurken mooi maar de prijs is vaak gewoon te hoog. Ik ga niet meer dan 50 euro uitgeven voor een jurk die ik 1 of misschien 2 keer aan heb. Misschien dat ik hem na het gala verkoop, dat scheelt dan nog iets.

Maar waar vind je nou de perfecte jurk en hoe weet je überhaupt dat het de perfecte jurk is? Ik ben voor mezelf nagegaan wat ik wilde en wat per sé niet. Bovenaan dit lijstje stond: GEEN ZWART. Ik zit in mijn examenjaar dus een zwarte jurk, daar doe ik niet meer aan. Laat de jonge kuikentjes maar een zwarte jurk aantrekken, het is nu onze tijd om op te mogen vallen. Een rode jurk, een glitterjurk, een blauwe jurk, het mág. Van mezelf.
Nou, aangezien ik de afgelopen twee jaar dus een blauwe jurk had http://www.softc.co/ekmps/shops/softc/images/lipsy-strapless-waterfall-dress-398-p.jpg wil ik dat nu niet meer, ook al zitten er erg mooie tussen. Nee, dit jaar ga ik voor rood.

Maar waar vind je nou een mooie rode jurk? Zelf ben ik Forever21, Nelly, Asos, H&M, Pimkie, Bershka en zelfs marktplaats doorgespit en er zaten een paar jurken tussen die ik érg graag zou willen kopen, maar de helft viel sowieso al af door de prijs, en een kwart viel af doordat mijn maat er niet meer tussen zat. Bummerrrrrr. Nu heb ik er één op het ook en ik denk dat dit hem gaat worden. [url] http://www.asos.com/Elise-Ryan/Elise-Ryan-Bandeau-Skater-Dress-in-Rose-Applique/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3316098&WT.ac=rec_viewed [/url]

Hij kost ongeveer 50 euro en dat heb ik er nog net voor over.. Hier kan ik best zwarte hakken bij aan doen. Make-up lichtjes, haren in de krul.. Ik verheug me er nu al op!
Als je toevallig geïnteresseerd bent in mijn blauwe jurk, het is maat XS. Hij kostte oorspronkelijk 65 pond (77 euro ong.) maar ik heb hem in de uitverkoop gekocht voor 40 pond (47,81 euro) dus je mag hem zo overkopen vanaf 25 euro!

Heeeeeeeeel veel liefs xoxox

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen