sorry dat het zo lang duurde maar ik kon steeds niet lang genoeg op internet om een s te plaatsen en nu heb ik pww of examens of whatever hoe je het wil noemen dus gaat het na dit hs weer wat duren voor er een nieuw is dus alvast sorry xx

Ik wou alleen zijn en daarom loop ik nu in mijn eentje door de gangen van de RMA. Ik ben al mijn hele leven superfan van Lynn Taylor. Ze is een geweldige actrice. Om niet te zeggen de beste. Dat was ook één van de redenen waarom ik naar deze school wou. Omdat Lynn hier zit. Toen ik hoorde dat ik een privékamer met haar en Isabel, haar begeleidster heb, was ik dan ook heel blij. Maar nu ik de verhalen van de anderen heb gehoord... Is Lynn echt ZO onaardig? Nee, vast niet! Lynn Taylor. Ik ben al zo lang fan van haar, maar dit is de eerste keer dat ik aan haar twijfel. Ze was altijd al mijn favoriete actrice. Ik zou haar nooit zien als iemand arrogant, die relaties uit elkaar trekt! Volgens mij heeft ze ook een aardige kant, hij moet enkel nog naar boven komen! Ik ga proberen die aardige kant naar buiten te laten komen! Ik wil vriendschap met haar sluiten. En zorgen dat ze de lieve actrice wordt, zoals ik altijd dacht dat ze was. Maar die Isabel? Haar vind ik toch wel tamelijk eng. Het zou me niet verbazen moest zij Lynn aansteken om onaardig te doen! En ik wil meer over Lynn te weten komen. Ze vertelt eigenlijk niet veel persoonlijks aan de pers. Dat vind ik zo jammer. Maar ach, ik leer haar vast gauw genoeg kennen!

Reageer (3)

  • GossipGirl21

    Yeeaaahhh super geweldig geschreven hoor. Super dat je dat kan. Ik zou het zelf niet beter kunnen hoor.

    6 jaar geleden
  • sammainiac

    OMG snel veder

    1 decennium geleden
  • certified_cloud

    geweldig geschreven!
    zo snel mogelijk verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen