Er tegen aan !!!
Pov Iana
Ik zette een glimlach. Op de planing stond dat ze een fotoschoot hadden om 2u. " weet iemand welk uur het is" vraag ik beleefd "1u45" antwoord Tom me
"what nog een kwartier en jullie schoot begint" zeg ik in paniek en stuur de jongens de deur uit. Zo het hotel uit.
"we hebben geen vervoer" hoor ik Georg knorren "taxi !! " roep ik en de taxi stopte. Ik gaf het adres op een papiertje en we reden door.
Ik hielt het uur in het oog. Het was 1u5O al. Zenuwen trillen door me een waar de jongens blijkbaar geen last van hadden.
Uiteindelijk stopt de taxi en ik duw leterlijk de jongens uit de taxi. Ze kijken mij geiriteert aan ze vonden me dus al niet leuk.
De fotograaf komt op me af met boze blik "mevr ... " aarzelt hij "iana zeg maar iana " knik ik. "juist ja iana de jongens zijn 3min te laat" zegt hij bot
"3min zijn tog niet veel over tijd" glimlach ik waarop ik een boze blik krijg "tijd is geld" antwoord hij en begint aan de schoot.
Ik zucht en voel me leeg van binnen. Ik hoopte zo dat de rest van de dag goed verliep
De schoot was afgelopen. We gingen terug naar het hotel. Daar konen ze een halfuur ontspannen. Ik ging naar mijn kamer en zuchten. Straks moeten ze repeteren en dan eten. Ik neem een horlogen uit mijn koffer en doe die om zo dat ik altijd het juiste uur heb. Ik zuchte en liet me op bed vallen. Hopend dat de jongens me niet heel de tijd afblaften en dat David blij zou zijn van mijn werk. Ik verveelde me en besloot naar het zwembad te gaan. De boy's waren daar ook maar daar trok ik me niks van aan. Ik zach hun naar me kijken en ze zeiden iets tegen elkaar.
Tom komt aan de rand van zwembad "hey trek je me er even uit" vraagt hij en steekt zijn hand uit ik neem die beet en hij trekt me zonder pardon het water in.
"en hou is het water" vraagt hij lachend "nat" zeg ik bot. Ik steek mijn tong naar hem uit en klim er uit. "jongens er uit jullie moeten zo repeteren" roep ik naar hen.
Gelukkig gaan ze er uit en makken zich klaar
Er zijn nog geen reacties.