Foto bij secret three..

Niall kijk met geamuseerde blik naar het filmpje en glimlacht als het af is ,,Prachtig!’’ zegt ie en glimlacht lief naar me ,,dankje’’ ,,geen dank, het is echt mooi!’’ ,,nog een keer dankje’’ ,,geen dank, alweer’’ lacht ie, ik grinnik en kijk op als er op het raam word geklopt, de ouders van Niall, denk ik. ,,Niall kom je, we gaan de papieren teken voor Lola!’’ roept z’n moeder entioushast ,,nee, mam, alsjeblief niet’’ stribbelt Niall tegen ,,maar jongen, ze is echt heel leuk!’’ roept zijn moeder nog steeds entioushast ,,ik vindt Maddi leuker’’ ,,wie is Maddi?’’ Niall geeft een knikje naar mij en z’n moeder knikt waarna ze met haar man naar binnen loopt ,,hi, ik ben Maura Gallagher & dit is Bobby Horan’’ zegt ze glimlachend en schud me hand,,Maddi Jane’’ ik zet een glimlachop en kijk naar een licht grijnzende Niall. Zijn ouders nemen plaats aan de tafel en kijken me strak aan ,,dus, hoe oud ben je? Vraagt Bobby ,,13’’ hij knikt en wendt zijn blik af. Maura kijkt me nog steeds strak aan en zo langzamer hand begin ik me steeds ongemakkelijker te voelen. De deur vliegt met een klap open en June verschijnt in de deur opening ,,Maddi je kan vananvond een nieuwe viedeoclip op nemen, welk nummer kies je?, welke kleren doe je aan?, hoe wil je het doen?’’ ratelt ze aan 1 stuk door, ik begin te lachen terwijl ik de antwoorden in me hoofd opsom ,,Dark Horse van Katty Perry, weet ik nog niet, achter de piano’’ beantwoord ik haar vragen en glimlach snel, ze knikt snel waarna ze zich excuseert tegenover Laura en Bobby ,,zing je? Vraagt Laura een beetje verbaast ,,ja, en ze is echt heel erg goed’’ mengt Niall zich in het gesprek, Laura knikt en kijkt naar Bobby ,,je lijkt me een leuke meid ook al ken ik je amper, mag ik vanavond misschien zien hoe je zingt? Vraagt Bobby nieuwschierig ,,ja, tuurlijk!’’ zeg ik entioushast, Laura en Bobby knikken. Niall pakt me mobiel van tafel en doet er wat op, kort daarna hoor je een geluidje van eeen mobiel, vragend kijk ik Niall aan ,,nu houden we zeker weten contact’’ glimlacht Niall ,,maar wat gaan we nou doen met Lola? Vraagt Laura aan Bobby en Niall ,,ik mag er niet’’ zegt Bobby schouderophallend ,,ik ook niet’’ zegt Niall ,,dan doen we het dus niet’’ zegt Laura en staat op ,,zullen we gaan, dan komen we vananvond terug? Niall en Bobby knikken staan op. Laura en Bobby geven me een hand en Niall geeft me nog een stevige knuffel ,,tot vanavond’’ zegt ie nog waarna die de deur uit wandelt. Snel ren ik naar me kamer, een outfit uitzoekend voor vanavond..

Reageer (1)

  • Muffin98Xx

    awh echt een leuk hoofdstuk! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen