De ontmoeting
POV IANA
We kwamen eindelijk aan in Hollywood.We stapte een auto in op weg naar het hotel waar de band verbleef.
Ik keek om me heen Hollywood was mooi zeg. Na een halfuurtje rijden kwamen we aan het hotel aan. Ik nam mijn koffers en volgde David.Hij liet me eerst mijn hotel kamer zien. Ik zetten mijn koffers er neer en we vertrokken meteen naar de band. Ik voelde me gespannen. Afwachtend wie de band was. Door de gang heen was aan het eind van de gang een luxe kamer waar de band zat.
David begeleide me door de gang en deed de deur open. We gingen binnen en rillingen kwamen door me heen. Ik zach vier jongens opstaan. Allemaal verschillend. Ik herkende hun zij waren Tokio Hotel. Ik ging dus werken voor hun. Beleeft geef ik hun een hand en kijk hun aan.
"jongens dit is Iana zei zal voor het podium en kleding en de reservatsies zorgen" legt David uit. De gasten knikken. Ik krijg een papier in mijn handen waar opstaat de planning voor vandaag. Zenuwachtig bekijk ik het "zorg dat alles verloopt zoals het er staat" hoor ik David nog zeggen en verlaat de kamer.
Daar stond ik dus mijn eerste werk dag in een kamer met Tokio Hotel en een planning waarvan ik moest zorgen dat die gedaan moest zijn...
Er zijn nog geen reacties.