'Kijk ze word wakker.'
Ik rek me even uit en kijk om me heen. Ik ben in een witte ruimte. 'Waar ben ik?' Vraag ik aan de persoon die naast mijn bed zit. 'In een ziekenhuis, je lag 3 uur in coma.' 'Coma!!? Hoe, wat?' 'Rustig maar, je hebt een ongeluk gehad. Je moeder is gestorven bij jullie auto ongeluk.' Zegt de man waar ik de naam nog steeds niet van weet.
'Wie bent u'? Ik ben dokter Cullen, antwoord hij.
'Aangezien je geen andere familie hebt moet u naar een weeshuis.'
'Maar.. maar. Dat wil ik niet!! Ik wil gewoon naar huis!' Hij legt geruststelend een hand op mijn schouder. Ik schrik wat is zijn hand koud, het tegenovergestelde van mij huid, die was altijd al een klein beetje aan de warme kant. Ik denk even na en vraag vervolgens wanneer ik weg moet. 'Wanneer je voldoende bent hersteld mag je je spullen pakken en naar het weeshuis.'
Ik zucht en knik vervolgens.

2 dagen later
Ik heb al mijn spullen gepakt, vandaag vertrek ik naar het weeshuis. Ik zie de auto die me er heen gaat brengen al staan. Ik zucht en kijk nog even om naar mijn huis. De laatste keer dat ik hem zie.
Ik draai me weet terug om naar de auto en stap in. Op naar het weeshuis!

Reageer (1)

  • BOOKWURM

    Oh en dan ontmoet ze Bonnie!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen