Quarante et un
Sweep away the clouds.
Smile for me, Smile for me.
I would take, every second, every single time,
spend it like my last dime.
Step to the beat of my heart.
Zijn lippen voelden zo goed op die van mij, ik trok hem dichter naar me toe en voelde gewoon hoe hij grijnsden, 'perv.' Fluisterde toen ik mijn lippen kort van die van hem had gehaald. Hij grinnikte maar drukte zijn lippen weer op die van mij, voor mijn gevoel stonden we hier nu al minuten, nee uren, nee dagen. Hij haalde zijn lippen weer van die van mij en trok me in een knuffel, en toen stonden we daar een tijdje gewoon samen op het balkon. Mijn ogen werden langzaam zwaar, 'Justin ik ben moe.' 'Snap ik, het is een drukke weer voor je geweest kom je moet slapen.' Hij begeleiden me naar binnen en sloom deed ik mijn schoenen en trui uit. Snel liep ik nog naar da badkamer en poetste mijn tanden. 'Slaap lekker.' Zei Justin en hij drukte nog een kus op mijn lippen en liep weg. 'Nee blijf.' Mompelde ik en trok hem aan zijn arm naar me toe. Weer grinnikte hij en ik zag hoe hij zijn shirt -damn dat lichaam- en broek uit deed. Ik voelde het bed inzakken en meteen voelde ik een sterke arm om me heen. 'Sweet dreams beauty.' zei hij nog. 'You to handsom.' Mompelde ik, en toen viel ik in een diepe slaap in de lekkerste armen van de wereld.
Ik voelde hoe de wind tegen mijn wang blies, het was een irritant gevoel maar ik had geen zin om mijn ogen te openen. De wind stopte weer en ik wou net weer verder slapen toen de wind weer begon. Hu? Sinds wanneer stopt wind en begint opnieuw? En sinds wanneer is wind in een kamer als er geen raam of iets open staat? En sinds wanneer grinnikt wind? Ik vroeg me dit alles af en meteen vijf seconde later wist ik wie de wind veroorzaakte. 'Juhh-sthiinn..' Mompelde ik en zwaaide mijn arm naar achteren in de hoop dat ik hem zou raken en hij zou sterven van de pijn. Oke die was hard maar hallo hij maakte me wakker smorgens vroeg. 'Er zit beweging in.' Zei Justin en ik kon de grijns gewoon horen. 'Haal die grijns van je smoel, anders sla ik hem er af.' Meteen schoot hij in de lag. 'Kom dan met je kippen kracht.' Shit hoe kon hij zo vrolijk zijn in de ochtend? 'Hoe laat is het?' Mompelde ik. 'Elf uur ofzo.' 'Je lult.' 'Nee hoor Scooter gaf ons nog een dagje vrij af, vanavond heb ik pas concert en we oefenen pas vanmiddag.' Over Scooter gesproken dacht ik bij mezelf, ik moest hem nog vragen of Blaire mocht komen, dat deed ik zo wel. 'Kom we gaan er uit.' Zei Justin. 'Nee.' 'Maar ik heb honger.' 'Bestel maar roomservers.' 'Maar... Ey das een goed idee.' Ik hoorde wat gestommel, maar veel aandacht besteden ik er niet aan en viel weer in slaap. 'ETEN!!!!!!!' Werd er kei hard door de kamer geroepen, met een ruk was ik wakker en keek zoekend om me heen naar de dader, ik zag Justin naar de deur huppelen en die openen, hij bedankte de man die het had gebracht en mompelde iets van: Zet maar op de rekening. Een heerlijke geur drong mijn neus binnen, toen pas merkte ik hoe veel honger ik eigenlijk had. 'Je bent wakker.' 'Ja wat denk jij dan? De mesten mensen worden wakker als er een debiel door de kamer schreeuwt en huppelt.' Justin grinnikte en kwam op mij af, voor hij het eten neer zetten drukte hij zijn zachte lippen op die van mij, en een gelukzalig gevoel overspoelde me.
Reageer (6)
SUPER!!!
1 decennium geledenTudu tsss
1 decennium geledenLove itttttttf like always (: xxxxxxx
Ahh love it, ze zijn zo lief samen!
1 decennium geledenAAWHHHH <3
1 decennium geledenAwhh zo lieff!!
1 decennium geleden