Foto bij Hoofdstuk 3 ( madelein )

Pieter en Madelein ontmoeten elkaar.

Ik kwam de klas binnen en er was nog niemand. Gelijk schoot ik weer in paniek of we wel les hadden. Ik liep naar het raam dat uitzicht had op het bos. Er fiesten veel scholieren langs. En ook silvia, een meisje uit mijn klas. Ik hoefde dus niet bang te zijn dan we geen les hadden. Ik draaide me om en schrok.. Daar zat Pieter, hij was door zijn agenda en het bladeren. 'ik schrok me dood' zeg ik. Hij kijkt naar me. Recht in mijn ogen. 'hhaha o sorry ik wou je niet bang maken hoor' hij staat op. Ik weet niet waarom hij opstond maar ik liep een paar passen naar hem toe. Hij keek nieuwsgierig. 'Jij bent Madelein ofniet?' vroeg hij. 'Ja' zei ik.' Pieter prutste een beetje aan zijn agenda.'Ik heb gisteren even op hyves gezeten en toen herkende ik jou.' Ik gloeide van binnen. Hij had me dus wel herkend! Het domste wat ik kon zeggen was; 'o ja?' En toen kwamen de anderen binnen. Ik ging zitten en hij liep ook naar zijn eigen plaats. Daar kwam de leraar geschiedenis aan. 'Jongens en meisjes op jullie plaatsen.' 'We gaan deze week beginnen met een project van 2 aan 2.' Jullie mogen zelf tweetallen maken en dan kun je je bij mij melden. Zorg dat iedereen een partner heeft anders maak ik de setjes.' Liza ging met silvia. Oke ik kon dus niet met haar. Voordat ik het wist waren mijn vriendinnen gekoppeld. en toen kwam Pieter naar me toe. 'Wij?'
Mijn hart ging tekeer als een wasmachine die kapot is. 'Ja leuk'zei ik. We liepen naar meneer hertman en vroegen naar onze opdracht. 'Jullie gaan een weekend naar parijs en daar de geschiedenis van opzoeken!' Ik was blij en verbaasd, was dit het project van de 5e klas waar je een weekend naar het buitenland ging? Hier heb ik jaren op gewacht:D! Ik ga met Pieter naar PARIJS!!! Meiden uit de klas keken jaloers naar mij. Pieter vroeg aan mij of ik geen vliegangst had. Absoluut niet. in iedergeval niet met hem. Hij zei dat hij het leuk vond om met mij naar parijs te gaan. Toen we uit waren liepen we samen naar het fietsenhok, liza was nergens te bekennen. 'Nou, tot morgen dan hè?' 'ja'zei ik. tot morgen.' Ik fietste naar huis en verlangde naar morgen.

Verder?

Reageer (2)

  • Deesie

    Net 2 dagen.. Best grote sprong xd

    1 decennium geleden
  • Relinquish

    Ghehe, 'hier heb ik jaren op gewacht'
    hoelang kent ze hem ookweer? x'D
    Muahaha ;x

    Snél verder (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen