nieuw hoofdstuk ik probeer er vandaag nog eentje, maar beloof niets. Trouwens voor degene die het het vorige hoofdstuk vroeg dat was vanuit Emma, zolang er niets bij staat is het altijd vanuit Emma. Maar dit keer dus vanuit Daan.

XXX iris

( vanuit Daan)

Voor de laatste keer nemen we onze choreografie bij het nieuwste liedje nog een keer door waarna we voor vandaag klaar zijn. He Daan ga je vanavond met mij mee Rein en Owen blijven ook bij mij slapen vraagt Nils me. Nee sorry blijf vannacht op mijn kamer slapen want ik heb kennismaking met de andere huisgenoten. Oke morgen wel op tijd weer in de studio zijn he zegt Owen met een knipoog. Ik lach, ja het is maar een kwartiertje fietsen dus dat moet lukken zeg ik en trek mijn shirt over mijn hoofd uit waarna ik een schone uit mijn tas haal en hem aantrek. Kan dit zo? vraag ik aan Rein. Ja hoor, ik zou alleen je haar even anders doen. Ik loop naar de spiegel, pak Rein zijn pot gel en doe mijn haar goed. He dat is mijn gel schreeuwt Rein waarna hij mijn kant oploopt. Hier vangen, ik gooi hem de pot gel en Rein vangt hem behendig op. Ik pak mijn vorige shirt weer en stop hem in mijn voetbaltas die ik dicht rits en over mijn schouder gooi. Ready? vragend kijk ik de jongens aan. Ja allang alleen jij moest zo nodig eerst er tip top uit zien zegt Nils. Sorry maar ik kan toch niet geheel onverzorgd mijn nieuwe huisgenoten ontmoeten? Wat Daan ben je zenuwachtig vraagt Owen vol ongeloof. Nee niet zenuwachtig, ik hoop gewoon dat ze aardig zijn zodat ik het daar ook naar mijn zin heb en niet voortdurend bij Nils voor de deur sta om te vragen of ik daar kan slapen. Nils grinnikt tja je bent altijd welkom hoor. Ik loop alvast de deur uit en zwaai nog even naar de producer die voor het raam staat. Na een aantal straten samen met de jongens gelopen te hebben stop ik voor het appartement met mijn kamer. He kijk in die laatste kamer brandt nu ook licht zegt Rein. Ik kijk op en zie in de laatste kamer inderdaad licht branden, die zal vanmiddag wel gekomen zijn zeg ik en doe met de sleutel de deur open. Tot morgen he zeg ik en loop het appartement in. Tot morgen schreeuwen ze terug. Ik plaats mijn tas in mijn kamer en loop dan richting de kamer van Fleur waar ik voorzichtig op klop. Ik kom al schreeuwt ze vrolijk aan de andere kant van de deur. De deur gaat open en ik geef Fleur een welkoms knuffel. Bart is er al en de andere huisgenote komt straks denk ik zegt Fleur . Zozo huisgenotE zeg ik. Jaja dit jaar geen mannen aan de macht, vorig jaar zat ik hier tussen allemaal jongens maar dit jaar is er gelukkig een dame bij gekomen vertelt Fleur vrolijk. Nou er was niks mis met onze mannen hoor zegt Bart lachend. Nee alleen dat jullie soms een beetje heel erg veel lawaai maakte. Wat wij en lawaai maken? Ik lach ach dat zou toch ook nog wel meegevallen hebben. Kijk zie je begint het alweer opnieuw zegt Fleur half verontwaardig half lachend, Ik ben echt blij dat er zo een meisje bij komt. Gelijk wanneer ze dat zegt wordt er op de deur geklopt. Kijk meiden hebben altijd een perfecte timing zegt Fleur terwijl ze haar tong naar ons uitsteekt en richting de deur loopt. Ik hoor haar even met haar praten waarna ze samen de kamer in lopen. Fleur doet een stap op zij waarna ik half schrik. Nou dit is dus begint fleur ... EMMA roep ik uit.

Reageer (2)

  • xxxKatexxx

    Haha ik wist al dat Emma zou komen zie ik toen ookal ze moesten veel he

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Wat leeuwk ! Haha en dan weet ik ineens dat het vorige hoofdstukj vanuit Emma was :P xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen