Foto bij Proloog Avril .

eerste stukje :D

Langzaam waait de wind langs mijn gezicht , ik fiets richting Dierentuin Beezen de plek waar ik vrijwillegers werk loop .
als ik aankom zet ik mijn fiets in het hok en loop naar de kantine daar kleed ik me om onderweg kom ik Tommy tegen ''Hee tommetje wat is de planning vandaag ?'' roep ik vrolijk naar Tommy hij kijkt me aan ''We mogen de leeuwen enzo gaan voeren '' zegt hij een beetje droogjes ''yes '' roep ik uit waarna Tommy mij vragend aankijkt ''Hallo babe I Love The Wild little crazy boy i'm never scared '' kraam ik uit waneer hij in de lach schiet ''jep haha dat viel te verwachten ,, zecht hij spottend waarna ik hem een duw geef en wegren naar het hok met eten ik pak snel de emmer met vlees en dan komt Tommy droog aangelopen ''schiet nou is op man lui varken '' en ik loop alvast met zijn emmer naar hem toe zo lopen we naar het leeuwen verblijf toe bij de deur stopt Tommy hij kijkt bang ''ach Tommetje je bent toch niet bang voor een paar leeuwtjes '' zeg ik en loop het verblijf in ''BOYS FOOD !! '' roep ik door het verblijf waarna meteen 2 koppies omhoog schieten ik gooi het vlees naar Konbo toe waarna Donnie rustig aan komt lopen ik geef hem ook een stuk vlees en loop dan weg in de deur zie ik twee grootte ogen staren ik loop gewoon verder en laat Tommy daar nog effe staan uiteindelijk draai ik me om ''Hee Tommyboy kom je nog of blijf je daar wat staren ''
''m maar j je wacht effe h hij hij kwam naar j je toe en je hij waat ?'' komt er stotterend uit zijn mond ik schut mijn hoofd lachend en loop verder ''The Wild is my friend babe ''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen