033
Mijn droom die eerst zo rustgevend was, blijkt nu een totale nachtmerrie te zijn. In mijn nachtmerrie ben ik terug op aarde belandt, waar er een totale chaos is ontstaan in de stad New York. Een soort buitenaards volk vernietigd de stad en dit allemaal onder leiding van Loki. Verschillende mensen proberen hem en het portaal tegen te houden, maar het lukt hun niet meteen. En dan wordt het zwart voor mijn ogen.
Ik ben mezelf, maar door een of andere reden doe ik anders. Ik zit in een huis te treuren voor een man die ik zelfs niet ken. Ik besef dat ik bepaalde krachten bezit, maar ik ken geen Loki of Thor in het dagelijks leven. Ik pak een tas in en het blijkt dat ik nog naar school ga, naar de hoge school weliswaar. Daar vang ik niet veel op, enkel dat ik een of andere avondschool moet volgen voor mijn eindproef. Ik neem de bus en stop bij een oud gebouw, waar een zekere dokter Banner avondles geeft. Iets daarna ontmoet ik verschillende mannen in rare pakken, die me naar een luchtschip brengen en daar wacht een man op me die me erg bang maakt. Nog voor ik iets verder zie, verdwijnen alle beelden.
Ik schrik wakker en kan net een gil onderdrukken. Naast me zie ik Loki vredig slapen, haast zonder laken aangezien ik het meeste heb ingepalmd blijkbaar. Ik leg het laken weer mooi verdeeld over ons en probeer weer in slaap te geraken. Ergens ben ik bang, bang dat mijn droom zal uitkomen en val daardoor pas na een anderhalf uur terug in slaap.
Langzaam word ik wakker, doordat er iemand zachtjes mijn gezicht streelt.
'Goede morgen, mijn beeldschone slaapster.' fluistert Loki. Een kleine glimlach siert mijn lippen en ik strek me even.
'Goede morgen, mijn altijd charmante prins.' zeg ik terug en een grote glimlach verschijnt op zijn gezicht. Hij drukt dan zachtjes zijn lippen op de mijne, staat dan recht en doet zijn nachtgewaad aan.
'Ik ga me even verfrissen op mijn kamer, ik zie je straks bij het ontbijt, goed?' vraagt Loki liefjes en ik knik toestemmend. Ik voel me nog steeds erg uitgeput van deze nacht, ik had na die ingewikkelde visioen niet veel meer gedroomd gelukkig. Maar toch zit ik nog steeds met verschillende vragen in mijn hoofd, want hopelijk zat Freya hier niet achter om me gek te krijgen. Ik sta op uit mijn bed, ga naar mijn badkamer en was me. Na het wassen doe ik weer mijn kort kleed aan om te gaan trainen straks, samen met Sif. Als mijn schoenen aan zijn, ga ik uit mijn kamer en op weg naar de grote eetzaal kom ik Thor tegen. Alleen gun ik hem geen blik, aangezien hij toch steeds mij slecht laat voelen.
'Wel, ik had je toch gewaarschuwd? Je brengt ons allen in gevaar, je bent gewoon een lopende tijdbom waarvan wij niet weten wanneer die afgaat.' zegt Thor gemeen, maar ik negeer het.
'Thor, ik zou maar wat braver zijn als ik van jou was. Je laat Hallie nu me rust, ze heeft jou niets misdaan.' zegt Loki, die al aan de deuren staat van de eetzaal.
'Ik zeg alleen maar de waarheid, ze gaat ons allen nog pijn doen.' zegt Thor en verdwijnt daarna door de deuren naar de eetzaal.
'Let niet op hem Hallie, hij is gewoon..' zegt Loki, maar ik vervolg zijn zin.
'Jaloers. Ik weet het wel hoor.' zeg ik met een glimlach. Hij houdt voor mij de deuren open en ik stap naar binnen, om uitgebreid te ontbijten samen me Loki.
Reageer (1)
mag ik thors girl worden en hem lief maken :p
1 decennium geleden