To all the Lovely's
Het is Kerstmis! Dus ik dacht, ik moet jullie ook wel een cadeautje geven. Ik zit al heel lang met dit idee, maar ik had het zo druk waardoor de ideeën zich maar opstapelden in mijn hoofd. Ik ben blij dat ik er nu eindelijk mee naar buiten kan komen, en dan nog op zo een betekenisvolle dag als vandaag.
Fijne feestdagen voor iedereen! Geniet ervan, want elk jaar maak je maar 1 keer mee.
Dus ook genieten van het eten, hoe lastig dit ook is.
Fijne feestdagen voor iedereen! Geniet ervan, want elk jaar maak je maar 1 keer mee.
Dus ook genieten van het eten, hoe lastig dit ook is.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
AHHHH Wat lief, en dat virussigs klopt helemaal, Echt een super foto!!!!!! (k had nooit gedacht dat er zo'n leuke foto bij een virus staat.... EEN X-MAS virus!!!!
1 decennium geledenIk weet dat jij ook naar mij luistert, en dit hoofdstukje vind ik echt super!
Echt mega super de puper veel bedankt!!!!!
You know, I really love you, and I have no idea on what I deserve such a sweet person like you are. You're always helping if I tell you things, and you never complain. Love, you are a really smart girl and I appreciate every single thing you do for me. And please, don't say sorry for mistakes. Your beauty shines through everything. We can do this together. I love you.
1 decennium geledenJust by reading this, I'm crying,
1 decennium geledencrying of surprise
crying of joy
crying of hope
Just like you, We're fighting
fighting against fears
fighting against thoughts
fighting against our dark sides
Just like you, I'm stronGirl
strong because our past
strong because our present
strong because our future
*knuffel*
Ohhh, you're right, girl. Maar nu gaat alles goed met onze vriendschap, ik denk dat het sterker is geworden na wat er in het verleden gebeurt is.
1 decennium geledenI'll never let you alone, en amaj, zo veel mensen die zo'n lieve dingen voor jou hebben gedaan, en dan heb je m ij -.-
Ik moest me doodschamen
xx