Foto bij a cross between good and evil 1.

Je hebt rose net ontmoet nu val je binnen in haar leven.

'Laat me slapen.' kreunde ik tegen mijn moeder die naar haar derde poging me begon te kietelen. na enkele seconde begon ik te gieren van het lachen, ik kon er niks aan doen ook al was ik dood moe van het gevecht wat ik gisteren gevoerd heb. 'mamaaaaa.' gilde ik huilend van het lachen. Ze stopte en keek me glimlachend aan. 'Rose, ik weet dat je gisteren een zware dag hebt gehad maar je zult toch echt naar school moeten.' ik zuchtte en trapte mijn warme deken van me af. Mama duwde een hand tegen haar mond aan om een lach te onderdrukken om mijn ochtendhumeur. Mijn moeder is een goede vrouw ze is niet voor niks terug gekomen als nou ja je weet wel, maar soms heb ik mijn twijfels over haar humor. Ik liep mijn kamer rond en liep langzaam naar mijn kledingkast, bij elke stap die ik zetten kraakte de houten plinten die als vloer diende. Ik opende de klerenkast en haalde er een broek van spijkerstof uit die op de heupen hing en een warme strakke roze koltrui. Ik smeet de kleren op de grond en bukte om in mijn ondergoed la een bh en een string te pakken. ondertusse was mama al naar beneden gegaan om sinasappel sap te maken en de tafel te dekken. Toen ik me aangekleed had liep ik in roes naar beneden de met fluweel bedekte trap af. De geur van verse croisantjes drong mijn neusgaten binnen en ik liep de glazendeur door naar de keuken.

verder?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen