O13.
Alice point of view
Al met al een half uur bezig geweest om met Bill boodschappen te doen. Uiteindelijk bij de auto, kwam ik de jongen die mijn blik verblindde in de supermarkt tegen. Hij kwam tegen over mij staan en mijn hart ging een tikje sneller kloppen, het was echt een hele mooie man. 'Ik ben Ryan en wat is jouw naam?' Zijn prachtige groen/blauwe ogen glinsterden terwijl hij zijn naam uitsprak. 'Mijn naam is Alice.' Het was even stil en ik glimlachte. 'Mooi naam Alice, ik heb je al vaker hier gezien in de supermarkt.' Ik knikte even. 'Zou je er misschien in geïnteresseerd zijn om binnenkort een drankje samen te drinken?'
‘Wie was dat?’Bill stond weer naast mij. ‘Oh, dat was dus Ryan ik ga binnenkort wat met hem drinken.’ Nog steeds wat betoverd door zijn mooie ogen ging ik in de auto zitten. Bill ging er naast zitten en we reden richting mijn huis. Toen ik thuis kwam zag ik een bericht van Ryan, daar zal ik later wel op reageren. Nadat we alles uitgeruimd hadden zag ik dat het huis merendeels schoongemaakt was behalve de keuken, daar begon ik maar aan.
Bill point of view
Alice was bezig met de keuken waardoor ik naar buiten kon lopen om even te praten met Christina. 'Bill, is alles gelukt?' Twijfelend keek ik haar aan. 'Ken jij Ryan, hij komt hier uit te buur, ik vond het niets.' Christina moest even nadenken en even later had ze dan zijn foto gevonden. 'Dit is hem of niet?' Ik knikte en ze keek gelukkig niet bezorgd. 'Ik ben hem wel een aantal keren tegen gekomen, maar ik geloof dat er niets mis is, hoor!' Toen ik naar binnen liep was Alice alweer bezig met het eten, ik liep naar de woonkamer en keek in haar telefoon. -1 gemiste oproep Ryan- -3 berichten van Ryan- Hij wilde haar graag spreken. Het voelde niet goed, maar dit kon ook jaloezie zijn, ik wilde dat ze van mij zou zijn.
Tom point of view
Bill keek twijfelend om zich heen terwijl hij op de bank zit, normaal doet hij nooit zo nerveus. 'Wat is er aan de hand?' Ik kwam naast hem zitten. 'Alice, Ryan, berichten.' Er was wel degelijk iets aan de hand. 'Bill, doe eens rustig, vertel het.' Hij nam een diepe adem en begon te vertellen over Ryan en dat hij hem niet vertrouwde. 'Hou haar en hem in de gaten, alleen niet te duidelijk.' Glimlachend keek hij mij aan. 'Alle gps signalen van haar telefoon kan ik doorschakelen naar die van mij. ' Dit ging echt te ver, het leek wel stalker gedrag. 'Bill, haal het weg, dat kan je niet maken.' Hij liet het mij zien hoe hij het aanzette. Het duurde niet lang voordat Alice er aan kwam lopen en haar telefoon op tafel zag liggen. 'Jullie hebben toch niet aan mijn telefoon gezeten he?' Glimlachend liep ze weer weg. Daar zat ik dan met een schuldgevoel.
Er zijn nog geen reacties.