Foto bij Chapter 01~Imke

Er was eens een meisjuuh en ze heette Imke ze ging de eerste dag naar de middelbare school.....
Dat is ze. Boven

Imke fietste naar school ze had er totaal geen zin in. Toen ze aankwam was ze veel te vroeg. Deze dag was niks!!
Ze kwam al de klas in er was niemand. Opeens kwamen er veel mensen binnen haar klas genoten. We gingen op onze plekken zitten. En we deden namen rondje. We zaten met 11 meisjes en 10 jongens. Ze heten: Jan, Kees, Thomas, Youri, Pieter, Jasper, Stijn, Patrick, Joey en Senna. De meisje's: Imke (ik), Romy, Lisa, Sarah, Gwynn, Ikrame, Leah, Imke, Quinty, Roos en Keet. Gwynn, Sarah, Imke en Lisa zagen er aardig uit maar Romy en Keet awgg wat een Trutten!! We hadden pauze en Romy en Keet kwamen naar me toe. En zeiden: Heeuj vetzak zal ik je helpen met afvallen!! Ik dacht in me zelf hoezo ben ik dik!!
Ik zei niks en ze begonnen te grijnzen Gwynn kwam naar me toe en zei tegen Romy en Keet dat ze moeyten ophouden!! Ze gingen weg en toen kwamen Ikrame, Lisa en Sarah mee en we werden vrienden. Ik was blij maar toen ik thuis was ging ik op de weegschaal staan en ik woog 50.3 Kg ik schrok ik ben echt dik zei ik.
Ze eette 's avonds nixx.

Reageer (2)

  • BeYourselfLy

    Lief van je!!

    1 decennium geleden
  • SaartjeL

    Goed geschreven! Snel veder lezen.(typing)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen