Foto bij lost....

|| Brooke Anderson ||

gisteren was het gevecht, gelukkig hebben we het magische brouwels bij James en Ryan naar binnen gekregen anders werd deze week heel zwaar. "mag ik binnen komen?" vraagt Anna. "jaa tuurlijk!" roep ik en Anna komt rustig me kamer binnen lopen. "hee, weet jij waar Alex is?" vraagt ze een beetje bang. "nee, hoezo?" vraag ik, straks is er wat met haar gebeurd. "ze is niet op haar kamer en ook niet in de rest van het huis, Jai is buiten kijken maar volgens mij is ze daar ook niet." zegt Anna bang en geschrokken kijk ik haar aan. "dan gaan we haar nu zoeken." zeg ik en doe me schoenen en me jas aan.

"Alex!!" roep ik, we zijn nu al een uur aan het zoeken. "Alexandra Petrovski!! waar ben je!!" gilt Anna een beetje boos en bang tegelijk. ik snap het ook wel, het is in de middag maar het is alsnog super donker in het bos. wat ben ik blij dat mijn boom niet hier staat maar in de tuin van het tehuis. "ALEX!!!" roept Jai, als ik iets hoor kraken in de bosjes naast ons schrik ik me een hoedje. snel slaat Jai een arm om me heen en lopen we verder op zoek naar Alex. "Alex!!" gil ik zo hard als ik kan, maar we horen alweer geen reactie terug. "Jai, ik denk dat iets ons volgt." fluister ik zachtjes en Jai knikt. "dat dacht ik ookal, Anna is haar veter strikken en wij lopen rustig door. over een paar seconden kijken we om, zogenaamd om te kijken of Anna al komt maar ondertussen kijken we of we iets zien begwegen ofzo." fluistert Jai en ik knik. "nu" fluistert Jai. als ik me omdraai zie ik Melvin moordlustig naar Anna kijken. "Anna, kom eens hier heen!" roept Jai en Melvin merkt ons op. "snel kom hier heen An!" roep ik bang en ze komt hier heen rennen, maar Melvin rent haar achter na. "tijd voor actie!" roept Jai en hij veranderd in een sater. al snel heeft Anna door dat er iets goed mis is en veranderd in een Fee, haar natuurlijke vorm. "An achter je!" roep ik en snel draait Anna zich om, als ze Melvin ziet vliegt ze snel naar mij toe. "wat is hij?" vraagt ze bang aan mij. "ik weet het niet. lok hem dictherbij en dan kan ik het zien, maar niet te dicht bij. ik kan me niet goed verdedigen, Daisy is te verweg." zeg ik en Anna knikt als teken dat ze het begrepen heeft. langzaam maar zeker zorgt Anna er voor dat Melvin dichterbij komt. als dichtbij genoeg is, zie ik dat hij een zoon van de duivel is. als je het afvraagt, ik kan elk monster herkennen als deze weet dat hij of zij een monster is. Alex kon ik niet herkennen omdat ze niet wist dat ze een monster is. maar Melvin kan ik wel herkennen omdat hij het blijkbaar weet, dat hij een monster is. "type 1!" roep ik naar Anna en Jai en ze weten gelijk wat ik bedoel. we hebben op dezelfde manier leren om gaan met monsters, dat betekent dat elk monster een eigen type heeft. type 1 is bijvoorbeeld een zoon van de duivel en type 3 is een dryade zoals ik. "thankss, ik heb een idee!" roept Jai en wij krijgen zijn gedachte mee. Jai, kan gedachte versturen naar wie hij wil, zodat als hij een idee heeft in een gevecht de tegenstander het niet komt te weten. wij leiden hem af en Anna jij valt hem van achteren aan met je zwaard. is de gedachte van Jai die ik binnen krijg. "okee!!" roep ik en net daarna roept ook Anna dat het goed is en ons plan gaat in werking.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen