Foto bij 11. Letter

Hey, iedereen!
Ik heb even een vraagje. Vinden jullie de hoofdstukken te kort? Ik schrijf namelijk in Word een pagina lang maar hier op Quizlet lijkt het zo weinig...
Vinden jullie dat ze wat langer moeten of zijn ze makkelijker te lezen omdat ze zo kort zijn?
Dank je!

Tom,

Ik weet niet goed hoe ik deze brief moet beginnen… Met mij gaat alles goed. Ik hoop ook met jou. Ik voel me stom om dit te vragen maar ik hoop dat je me niet al te veel mist? Je hebt vast veel vragen over dit plotse vertrek. Ik leg het je later wel allemaal uit. Ik kan het niet in een brief…

Ik heb vernomen dat de oorsprong van onze adoptieouders hier ligt. Al bij al vallen ze nog mee. Blijkbaar heb ik veel neven en nichten van ongeveer onze leeftijd. Iedereen was wat stijfjes in het begin. Nog steeds, maar het gaat al veel beter. Ze blijken echt alles over ons te weten… Ze wisten zelf over ons… Vreemd vind je niet? Ik voel me werkelijk bespioneerd. Ze spreken hier bijna allemaal een oud Noors. Ik begon eindelijk wat the verstaan van het huidige Ijslands.
De eerste dagen hebben we want rondgekeken op het eiland. Ik hou van de zee. We zitten er hier niet zo ver vanaf. Wat je ver noemt natuurlijk… Ik weet nu al dat ik er veel tijd zal doorbrengen om je te schrijven… Ik heb een grotje gevonden. Ik moet wel op tijd eruit. Ik wil niet verdrinken in een koude grot op een afgelegen strand!
Een der deze dagen zullen we worden ingelijfd in een paar rituelen. Meer kan ik er niet over zeggen. Het is ‘geheim’. Als ze maar geen voodoo op me gebruiken :-D Ik geloof dat ze hier wel vroeger een soort geneesheer hadden. Die hocus pocus is allemaal niets voor mij. Ik ben meer in voor legendes en mythen. Zoals weerwolven en zo van die dingen… Vampieren… Het schijnt dat de vikingen hier er ook wat mee hadden. Ze hebben wel al mijn haar veranderd! Na lang aandringen (en groepsdruk) hebben ze we toch kunnen overhalen, en eerlijk gezegd zie ik er niet mis uit! Je zult het later wel zien. Ik zal dit kapsel wel even houden. ;-)

Ijsland is prachtig. Je moet hier ook eens komen. Het is hier rustig maar wel koud. Zeker in deze periode! Gelukkig kan ik er wel tegen. De ongerepte natuur is gewoon fantastisch… Ergens waar ik wel zou kunnen wonen. Helemaal alleen met mijn gezinnetje… Misschien kan je ook eens komen? Je kan de eerste week van de paasvakantie komen en met ons terugkeren? We komen de tweede woensdag terug. Ik kijk echt al uit om je terug te zien… Ik kan hier misschien een internet café vinden. We hebben hier geen Wi-Fi in het huis. Enkel een vreemde kabel die nergens in past. Ik voel dat mijn sociaal leven voorbij is haha! Mijn sociaal leven beperkt zich eigenlijk maar tot jou…Ik zal je het adres geven. Het zal namelijk niet op de achterflap van de enveloppe staan. Sorry dat deze brief een kleine puinhoop is. Ik schrijf gewoon wat in me opkomt. Er is zoveel te vertellen dat ik de helft vergeet. Ik hoop dat je me ook schrijft, Tom. Ik mis je.

Het adres is
Eyjar, 760
Breiðdalsvík, Ísland


Veel liefs,

Bill

Reageer (3)

  • LouisWTXx

    Oh ik ben benieuwd, volgens mij is Bill anders dan andere jongens^^
    xx

    1 decennium geleden
  • syllie1992

    Ik vind de hoofdstukken goed zo :)

    Snel verder :*

    1 decennium geleden
  • Raveness

    Snel verder gaan please!!

    (K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen