Foto bij Transform

//Alexandra Petrovsky\\

*2 uur nog voor het gevecht tussen iedereen*

ik zit te trillen op mn bed ''ze hebben het allemaal over dat vanavond belangrijk is dat iedereen gaat transformeren.. maar ik kan dat nog niet'' ik mompel dat ondertussen ik met buikpijn naar de badkamer loop om in de spiegel te kijken ''gosh'' ik wrijf over mijn gezicht... ik maak me zo en zogen!...
waarom ziet mijn kleding en makeup er nogsteeds zo netjes uit.. ik voel me verschrikkelijk.. ik sla mijn sjaal om me heen en loop op blote voeten de hal op met het wolfen boek onder mn armen... het is al zo donker.. ik loop naar buiten met mijn voeten in de sneeuw.. ik voel niets meer .. ik ga zitten op de fontijn rand waar ik in het begin ook zat ik schuif het sneeuw weg en leg het boek neer... ''hoe wek je je inner wolf op..'' lees ik ... ik lees het hoofdstuk.. ''goed ik ben er klaar voor...'' ik sta op en loop naar het midden van de grote tuin.. de maan staat vollop ... ''okee... '' ik kniel neer in de sneeuw.. ik ril van de kou.. ''het moet...'' ik ga op handen n voeten zitten.. en kijk de maan recht in ''geef me kracht...'' roep ik tot de maan.. ik span mijn hele lijf aan en bijt met mijn tanden en kiezen op elkaar ''geef me kracht!'' roep ik ditmaal harder ''kracht......'' een siddering gaat door mijn lichaam en de wind waait harder door de bomen.. ''jajaja'' daar komt het ... dacht ik.. ik sluit mijn ogen en adem in... ik sta op en kijk naar mijn lichaam ''wat?...'' helemaal niets.... wat doe ik verkeerd..

*35 minuten nog voor het gevecht tussen iedereen*

ondertussen was ik teleurgesteld naar binnen gegaan.. ''hm, bijna 12 uur..'' nog even en ik besluit om het opnieuw te proberen.. mijn voeten zijn ruw van de kou.
ik pak het boek weer en loop weer naar buiten.. Brooke, Anna, Jai, Ryan, James en Bas heb ik nog niet gezien vandaag... ik zucht en ga zitten midden in het gras dat bedekt is met het sneeuw.. ik leg het boek voor me, ik neem mijn houding weer aan ''neem bezit tot mij, ik kan het aan... geloof me .. geef mij kracht..'' ik span mij helemaal aan met al het gevoel, passie en spiertje dat ik bezit.. op dat moment.. voel ik de maan tot me dringen, een helse pijn in mijn ogen onstaat.. maar de dwang om te kijken blijft... ik voel mijzelf groeien.. ''oh gosh.. ahh'' ik kerm van de pijn maar blijf in de houding.. langzaam word het 12 uur.. en ik voel dat de pijn langzaam weg trekt... ik open mijn ogen en ontspan.. ik schrik me kapot.. een dik gruwelijk maar toch elegant beest zie ik in een plasje water voor me... ''grote gruwel!'' roep ik.. ''en ik kan praten! awesome!'' een totale nieuwe ervaring ontgaat me bijna.. ik grijns.. en bekijk mijzelf in het water mijn eigenlijke gedaante vind ik opzich geweldig.. ik klap het boek dicht met mijn poot en neem het in mijn bek ''dat word even wennen dat ik geen handen heb'' grinnik ik en loop chill weg naar binnen.. ik loop op het dikke tapijt mijn kamer binnen en leg het boek neer ''WOW HOLY FUCK! NIET BIJTEN NIET BIJTEN KOM UIT ALEX DR KAMER POESPOESPOES!'' roept een meisjes stem, ik draai me om ''anna?'' ik kijk dr aan ''alex?'' ''dude.. ik ben geen kat?'' zeg ik droog ''wat ben je... GROOOOOT'' ik neem een stoere houding aan ''ja he.. sexy '' zeg ik met een grijns, ik loop naar dr toe ''kom we gaan.. ik moet je beschermen voor Ryan en James.. ze willen je voor zich hebben.. t zijn rare mensen'' ik grinnik ''heb je jezelf al gezien met die winx club vleugels?'' ik lach en Anna kijkt droog naar me ''Alex geen grapjes we...'' opeens hoor ik gegil, ''kom t is vanuit de aula!'' ik neem een sprong en ren als een gek naar de aula, ook eens een voor teken dat ik goed kan rennen ik zie ze allemaal vechten.. Ryan, James, Brooke en Jai.. ''wow wtf?'' ik sta er echt bij als een malloot als Anna in de aanval op ze af vlieg .. in paniek sta ik met mijn poten wijd ''gosh wat moet ik doen'' opeens draait James zich om .. ''JIJ!'' de paniek staat in mijn ogen ''ik moet JOU hebben!'' opeens gaat er een siddering door me heen ''wat... never nooit niet... kom me maar halen!'' James neemt een aansprong op me maar hij is telaat ik spring op hem en brul in zijn oor ik bijt in zijn been en haal met mijn klauwen zijn gezicht open.. ondertussen word ik besprongen door Ryan ik schud ze van me af en doe het zelfde bij hem als bij James.. ''jullie klootzakken!'' ik krab ze helemaal open ''KLAAR NU'' roep ik en spring van ze af.. ik draai me om en loop naar Brooke.. er zit bloed op mijn kaken en ik schud het eraf.. ''wij zijn.. nog niet.. met ... jou.. klaar'' roept Ryan.. ik grom en met een gilletje gooit hij zich zelf weer op de vloer. ''Bas?... waar is Bas...'' ik loop rond, bloed vloeit over de vloer maar ik trek me er niets van aan ''Alex?'' ik draai me om.. ''Bas!'' ik wil naar hem toe rennen ''blijf.. weg.. ik ben niet van jouw groep! ik ben een vampier.. vampieren kunnen niet met wolfen.. ik moet .. gaan'' met een sprong gaat hij door het raam en is weg... met een gebroken hart en bloed op mijn kaken laat hij mij achter...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen