Foto bij tonight they come alive......

|| Brooke Anderson ||

het is nu vijf voor acht, om acht uur zullen James en Ryan transformeren tot een svartalfer oftwel een zwarte elf. als ze eenmaal een zwarte elf zijn duurt het een week voor ze weer normaal zijn en in die tijd versieren ze alle meisjes die ze tegen komen en als die meiden voor hun vallen nemen ze de meiden mee naar hun hol en sluiten ze op zodat ze weer eten hebben voor twee maanden. ik en Anna zijn er al, Jai zou zo komen en Alex ook denk ik. Anna is een de Fee van de maan en heeft nu haar natuurlijke vorm aangenomen ook ik neem me natuurlijke vorm aan. ondanks dat Anna en ik veel op elkaar lijken in onze natuurlijke vorm zijn we totaal een ander wezen, ik ben een dryade en Anna en fee en dat is totaal iets anders want, elke fee moet iets anders beschermen en haalt daar haar kracht uit en een dryade beschermt haar eigen stukje natuur. "hee" roept Jai en stormt binnen. "hee Jai!" roep ik terug, ook Jai heeft zijn natuurlijke vorm aangenomen, een sater. "zijn julllie er klaar voor?" vraagt hij enthousiast. "jaaa!" roept Anna vanachter een boeken kast. "mooizo! want ze komen er zo aan, net zoals Alex" "wat je bent niet bij Alex gebleven? je weet dat ze haar kunnen versieren!" roep ik boos. "sorry, ik ga opzoek naar haar." zegt Jai en loopt snel de zolderkamer uit. na twee minuten als het precies 8 uur is stormen Ryan en James binnen. "waar is ze?" schreeuwen ze boos, waarschijnlijk zijn ze op zoek naar Alex. maar dan stormen Jai en een wolf naar binnen. wie is ooit die wolf! "er zijn hier geen meiden! behalve die wezens!" roept James boos en schopt tegen een boekenkast aan. "ja, kom we gaan naar beneden" zegt Ryan en dan zien ze pas Jai en de wolf staan. "we willen er langs!" roept Ryan maar Jai schud rustig zijn hoofd. "nee" zegt hij vastberaden, maar opeens springt James op hem af. snel pakt Jai zijn dolk en verwond James, ook Ryan valt aan maar dan op ons. ik concentreer me op de grond en laat er klimplanten uit groeien die zich aan Ryan's benen vast klemmen. als de wolken verdwijnen en ook de maan zichtbaar word voel ik dat Anna krachtiger word en ze pakt haar pijl en boog, snel vuurt ze 5 pijlen achter elkaar op Ryan af. hij is onze vriend, maar dit moet anders dood hij super veel onschuldige mensen. hij ontwijkt er twee, maar die andere drie raken hem in zijn armen. "beetje hulp zou fijn zijn!!" roept Jai en ik ren naar hem toe. als ik bij hem ben aangekomen zie ik dat James boven op hem zit en hem overmeestert heeft. snel pak ik mijn zwaard en val aan met een karate kreet. de wolf staat er nog steeds alsof ze niet weet wat ze moet doen. opeens komt er nog een zwarte elf binnen en valt de wolf aan, maar de wolf weet ineens wat ze moet doen en vecht tegen de zwarte elf. we moeten over een kwartier ervoor gezorgd hebben dat ze die magische drank binnen krijgen dan zijn ze geen zwarte elven deze week en hoeven we dit pas over twee maanden weer te doen. ik ben nog steeds Jai aan het helpen maar lukt niet erg goed. "help ook een beetje!" roep ik bang als ik James niet overmeestert krijg. "wat denk je wat ik doe" schreeuwt Jai boos, ik heb hem nog nooit zo boos gezien. volgens mij is hij niet zichzelf. "sorry, maar het lukt niet" zeg ik verdrietig en net voordat ik het op wil geven zie ik een pot rozen staan en er schiet me een idee te binnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen