44.
Tom POV.
Ik ben echt zo blij met Melissa, ze houd van me en dat geeft me echt een warm gevoel, ik weet niet of ze echt verliefd op me is, maar daar kom ik morgen dan wel achter. 'Ga maar slapen schat, dan heb je morgen je verwendag' zeg ik lief en Melissa knikt liefjes en legt d'r hoofd op mijn borst en wrijf door d'r haren waarna ze in slaap val en ik kijk nog even naar d'r voordat ik zelf ook in slaap val.
Sylvana POV.
De volgende dag ben ik al vroeg wakker en kus Bill wakker die een beetje kreunt en me aankijkt. 'Het is ochtend en je had het belooft' zeg ik en Bill knikt en begint me te kussen en aangezien we allebei nog naakt zijn hoeven we daar niks aan te doen. Wanneer hij en ik allebei supergeil zijn gaat Bill in me stoten en ik kreun luidtotdat we allebei klaarkomen en ik geef Bill nog een paar kusjes en zie dat ik een smsje van Georg heb. Hij wilt me dus zien bij zijn hotelkamer, nu gelijk. Het is misschien nog vroeg, maar straks gaat hij met Gustav weg, dus ik kan maar beter nu met hem praten dan is dat ook gebeurt. 'Ik ga nu even met Georg praten, ik ben zo terug' zeg ik en ik geef Bill nog een zoen en loop dan naar Georg zijn kamer en klop aan, waarna hij de deur open doet, en ik moet zeggen, hij is hot.
Reacties?
Reageer (1)
Whaaaaa
1 decennium geledenOké i am.done
Snel verder please