Foto bij Hoofdstuk 3

Uggh sorry ik dacht echt dat ik hoofdstuk 2 een tijdje geleden al had geactiveerd!!
maar hier is dan ook meteen hoofdstuk 3!!
Het is niet echt een lang hoofdstukje maar ik hoop dat jullie ervan genieten!
xx

please lees ff de spoiler

ik ben de laatste tijd heel erg down,,
en vandaag is mijn vriendin er achter gekomen dat ik mezelf snij.
mn moeder en leraren op school willen me nu allemaal naar een psygiater brengen!!
maar daar ben ik zoo op tegen!! ik haat dat ... niet persoonlijk gwn het feit om te praten
met iemand die je niet kent en die denkt je te kunnen helpen!! UUGGGHH!!

Hoofdstuk 3
Vandaag is het mijn eerste schooldag.

Ik loop de hoeveelheid gangen door en kom dan eindelijk bij mijn lokaal, ik doe de deur van lokaal nummer 16 open, oeps te laat… Boeien!
Ik stap naar binnen en de lerares kijkt me verstoord aan, haar blik zwakt echter meteen af als ze een onbekend persoon in de deuropening ziet staan (ik dus.)
‘Jij bent vast de nieuw leerling?’ zegt ze met een hoge, piep stem.
‘Dat klopt.’ Antwoord ik daarop onverschillig.
‘Stel jezelf dan maar voor aan de klas!’ na die “plechtige” worden te hebben uitgesproken maakt ze een zwaai beweging naar de rest van de klas, om duidelijk te maken dat daar mijn nieuwe klas zat niet dat dat nog onopgemerkt was door mij, ik kan niet echt tegen al die priemende, starende blikken die ze op me richten.
Ik draai me echter om naar de klas alsof dit de normaalste zaak van de wereld is en laat mijn blik over de voorste leerlingen gaan met als doel aan het einde van mijn voorstel rondje bij de laatste leerling te eindigen. ‘Nou ik ben Felicite Tomli…’ mijn blik en stem stokken als ik mijn blik heb gevestigd op een leerling ergens aan het einde van het klaslokaal die me met een herkennende en geschokte blik aan staart.

Ik doe twee stappen achteruit en draai me dan snel om om het lokaal uit te vluchten, tot ik een stevige greep om mijn pols voel, ‘Waar ben jij van plan heen te gaan, je hebt gewoon les hoor.’ Ik hoor de hoge, piep stem van mijn lerares, die stevige greep zou je niet verwachten bij zo’n stem. ‘Ik denk niet dat het een goed idee is om hier op school te zitten.’ Fluister ik zenuwachtig terug.

Dan zie ik bewegingen vanuit mijn ooghoek!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen