Foto bij • Battle 006

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • LekkahCookie

    Ik ben dus begonnen met je verhaal te lezen en ik herken sommige dingen hier in. Dat met school bedoel ik. Ik ga ondertussen al een paar weken niet meer naar school en ik weet niet precies waarom. Als ik door de gang loop en dan hoor ik iedereen praten en zo en dan raak ik opeens in paniek of zo. Ik ben denk ik bang dat ze allemaal naar me kijken en over me gaan roddelen of zo. Ik weet het niet precies. Op een of andere manier durf ik niet meer naar school.

    Ik denk dus ook dat ik begrijp wat je bedoeld en ik wil je heel graag steunen. Ik hoop dat je, als je deze reactie leest, dat je weet dat je waarschijnlijk niet de enigste bent die dit heeft. Dit is een super mooi verhaal en je schrijft het ook heel erg mooi. Ik hoop dat dit verhaal je helpt met het vinden met waarom je dit opeens hebt.

    Ondanks dat je me niet kent, betekend dit verhaal veel voor me.

    xx

    1 decennium geleden
  • Iiampayne

    Awh, wie weet is hij net een jongen die meisjes met problemen wil helpen, hen opnieuw wil gelukkig maken!
    Vergeet niet wat je waard bent, lots of love x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen